XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgens de 12 punten meting is mijn vetpercentage 11% :eek: WTF!
Ik dacht dat hij hetzelfde was gebleven :P

Ik ben dus tijdens mijn kuur van 103 kg met 16% naar 110 kg met 11% en die tussentijdse meting van 17% klopte dus niet.

Lol dat is nogal een verschil... 17% heb je een behoorlijke dikke pens en bij 11% heb je toch wel zichtbare buikspieren..

Als je abs nog goed zichtbaar waren twijfelde je dan niet aan die 17%?

• Topic Starter Topic Starter
Lol dat is nogal een verschil... 17% heb je een behoorlijke dikke pens en bij 11% heb je toch wel zichtbare buikspieren..

Als je abs nog goed zichtbaar waren twijfelde je dan niet aan die 17%?

In het algemeen wat vet verloren en van de zijkanten van mijn middel (suprailiac) en quads is veel vet af. Van mijn buik (umbilical) nog niet zo heel veel helaas.
Over 3 maanden ga ik weer ON en ga ik weer proberen wat zwaarder te worden met minder vet :)

Zie bijlage:

Untitled-1.jpg

Laatst bewerkt:
Behoorlijke progressie bro!

Handig man, laat je dat op de sportschool doen of zo, lijkt mij ook wel wat.

Handig man, laat je dat op de sportschool doen of zo, lijkt mij ook wel wat.

Nee, bij mn personal trainer. Op deze manier kan hij ook zien met welk hormoon je een probleem hebt en daarop je training en voeding enzo kan aanpassen. Ik heb het cortisol profiel (vandaar veel vet rond mn navel).
Zo'n meting doen ze normaal voor 75 euro. Snap niet dat dat zoveel kost want ze meten 12 punten en berekenen wat en dan ben je klaar.
Ik betaal er momenteel gelukkig niks voor

Waar zit die personal trainer

jouw quaDS worden gemeten in MM?
wat voor tandenstokers heb jij?:P

goeie progressie man

Oh, dat is te ver weg anderhalf uur heen en dan weer terug, jammer.

Dat is wel jammer, maar misschien zit er bij jou in de buurt wel eentje die The Overload Principle en aansluitende opleidingen heeft gedaan. Sowieso de Mylogenics (uitgebreide versie van Active Release(als ik het goed zeg!?) ) therapie is erg goed als je blessures hebt.

Laatst bewerkt:
Lekker Jay. Pull throughs volgende keer als ik er ben zal ik mijn voeten er wel even achter zetten. Zul je merken dat dat prettiger is.

Hoe ziet je dieet er ongeveer uit, weet dat je laag in de kh zit, maar ben wel benieuwd misschien is het ook iets voor mij.

Hoe ziet je dieet er ongeveer uit, weet dat je laag in de kh zit, maar ben wel benieuwd misschien is het ook iets voor mij.

Ik had 2 maaltijden met eieren en spek en 1 daarvan heb ik vervangen voor mozzarella met pesto en tomaten voor het slapen gaan. Vanwege de caseïne in de mozzarella. Kwark krijg ik sneller puisten van en mijn vriendin moet niks van me weten als ik naar kwark uit me bek meur! haha

Maaruh zo ziet ie er ongeveer uit:
http://i56.tinypic.com/r2kkm9.jpg

Je kan met dit dieet zelfs natural VVM gainen en droger worden wanneer je je calorien erop aanpast. Ik heb hier toevallig vandaag nog over gehad met mijn trainer en die liet een paar fotos zien van iemand die in 4 maanden tijd van 100 kilo met 23% naar 90kilo met 11% is gegaan (3,1 kilo VVM erbij).
Met kuren gaat dit helemaal als een malle.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Update:

Training van vandaag ging erg lekker. Ik heb wat externe rotatie oefeningen in mn schema erbij gekregen en heb een nieuwe CGBP geleerd waar mijn trainer niet echt een naam voor heeft. Aangezien Charles Poliquin de oefening bedacht heeft noem ik hem voor het gemak de Poliquen Triceps Press. Ik vond hem vrij moeilijk vanwege mijn verminderde mobiliteit en stabiliteit dus we hebben getest in hoeverre ik hem mooi kan maken. Volgende keer ga ik hem dus maximaal reppen met 50kilo, aangezien ik met 60 al veel minder mooie vorm had en die ook niet lekker op mn ellebogen voelde.
Ik maak er binnenkort wel een youtube filmpje van!

Training van vandaag:
Zittend External Rotation 8x8, 8x8
Incline benchpress 5x90, 4x90
Cable row palmen neer 6x90, 6x90
Dumbbell Military Pres 4x26, 4x26
Pullups 5x, 4x
Poliquen Triceps Press alleen getest
Hammer curl 6x20

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MHD
Ik vind het wel jammer dat de trainingen korter en minder frequent zijn dan dat ik normaal deed. Hou echt van trainen namelijk! :)

Zaterdag of zondag ga ik lekker reps maken met 225 kilo deadlift

Ben benieuwd naar die Poliquin tricep press. Reps met 225 DL zou nice zijn. Wanneer ga je eens voor een nieuwe 1 RM?

PS; check m'n log :)

Ben benieuwd naar die Poliquin tricep press. Reps met 225 DL zou nice zijn. Wanneer ga je eens voor een nieuwe 1 RM?

PS; check m'n log :)

Dit schema zal ik 6 keer doorlopen en ongeveer 7 a 8 weken over doen. Daarna heb ik een week vrij en test ik voor squat, deadlift en bench mijn 1rm's

Update:

Training van vandaag was wel pittig! Het deadliften was zwaar, maar die poliquen split squat was echt niet te doen! Het is hetzelfde als lunges maar dan op een verhoginkje en je zakt zeg maar naar voren tot je hamstrings en kuiten elkaar raken. Vooral toen ik mijn linkerbeen deed viel ik bij elke rep bijna op mn bek :P

Training:
Romanian Deadlift 5x225, 3x225
Poliquen split squat 5x26, 4x26 (beide handen 26 kilo)
Plated zittend kuit 9x60, 8x60
EZ reverse pols curl 14x17.5, 11x17.5

Deadlift is trouwens alleen met straps. Verder geen ongein.

Laatst bewerkt:
Belt is ongein?
Zal het zeggen tegen me matties op de volgende O.

Die DL blijft nice, helemaal omdat je 2m 50 bent.

Belt is ongein?
Zal het zeggen tegen me matties op de volgende O.

Die DL blijft nice, helemaal omdat je 2m 50 bent.

Belt maakt je core zwak. Ik heb eens een tijdje met belt getraind en ging toen weer zonder en had toen ineens last van mn rug!
Mij lijkt een belt alleen handig tijdens wedstrijden aangezien je dan soms wat te ver wil gaan en op die manier je rug gespaard kan blijven.

Straps zijn ook ongein, maar het gaat nog wel even duren voor mijn handen sterk genoeg zijn voor mijn deadlift. Volgens mij trainer zijn die pols curls momenteel genoeg....maar ik denk dat ik nog wel wat grip oefeningen moet gaan doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven