Hoe ziet je dieet er ongeveer uit, weet dat je laag in de kh zit, maar ben wel benieuwd misschien is het ook iets voor mij.
Ik had 2 maaltijden met eieren en spek en 1 daarvan heb ik vervangen voor mozzarella met pesto en tomaten voor het slapen gaan. Vanwege de caseïne in de mozzarella. Kwark krijg ik sneller puisten van en mijn vriendin moet niks van me weten als ik naar kwark uit me bek meur! haha
Maaruh zo ziet ie er ongeveer uit:
http://i56.tinypic.com/r2kkm9.jpg
Je kan met dit dieet zelfs natural VVM gainen en droger worden wanneer je je calorien erop aanpast. Ik heb hier toevallig vandaag nog over gehad met mijn trainer en die liet een paar fotos zien van iemand die in 4 maanden tijd van 100 kilo met 23% naar 90kilo met 11% is gegaan (3,1 kilo VVM erbij).
Met kuren gaat dit helemaal als een malle.
---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------
Update:
Training van vandaag ging erg lekker. Ik heb wat externe rotatie oefeningen in mn schema erbij gekregen en heb een nieuwe CGBP geleerd waar mijn trainer niet echt een naam voor heeft. Aangezien Charles Poliquin de oefening bedacht heeft noem ik hem voor het gemak de Poliquen Triceps Press. Ik vond hem vrij moeilijk vanwege mijn verminderde mobiliteit en stabiliteit dus we hebben getest in hoeverre ik hem mooi kan maken. Volgende keer ga ik hem dus maximaal reppen met 50kilo, aangezien ik met 60 al veel minder mooie vorm had en die ook niet lekker op mn ellebogen voelde.
Ik maak er binnenkort wel een youtube filmpje van!
Training van vandaag:
Zittend External Rotation 8x8, 8x8
Incline benchpress 5x90, 4x90
Cable row palmen neer 6x90, 6x90
Dumbbell Military Pres 4x26, 4x26
Pullups 5x, 4x
Poliquen Triceps Press alleen getest
Hammer curl 6x20