MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Net even wat foto's gemaakt. Niet allemaal super gelukt maar kan ermee door!

benen.jpg

doublebiceps-back.jpg

doublebiceps-front.jpg

latspread-back.jpg

latspread-front.jpg

mm.jpg

sidepose.jpg

Laatst bewerkt:
Hehe, ben ik blij dat ik geen 3m groot ben :D Ik wil niet weten hoeveel geld jij moet spenderen aan eten om aan voldoende voedingsstoffen te graken om veel massa op zo een lang lijf te krijgen! Ziet er voor je grootte wel al goed uit.

Je lijkt langer als ik eerlijk ben...komt denk ik ook omdat de plaatjes heel rechthoekig zijn...

Benen lijken voor te lopen op UB?
Had ik dat probleem maar.

FF over de core kracht.
Maakt toch niks uit als BB?
Als je er maar goed uitziet on stage.

Ben jij stiekem PL-ER?

Hehe, ben ik blij dat ik geen 3m groot ben :D Ik wil niet weten hoeveel geld jij moet spenderen aan eten om aan voldoende voedingsstoffen te graken om veel massa op zo een lang lijf te krijgen! Ziet er voor je grootte wel al goed uit.

Thanks man!

Voeding is inderdaad erg prijzig. Helemaal omdat ik ook nog veel groente en fruit eet. Ik denk dat ik wel aan de 20 euro per dag kom.... :eek:

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Benen lijken voor te lopen op UB?
Had ik dat probleem maar.

FF over de core kracht.
Maakt toch niks uit als BB?
Als je er maar goed uitziet on stage.

Ben jij stiekem PL-ER?

Gijs noemt het heel mooi "Power Building". Ik wil 350 kilo deadliften en er ook zo uitzien (spiermassa-gewijs, die vetlaag niet uiteraard!)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Je lijkt langer als ik eerlijk ben...komt denk ik ook omdat de plaatjes heel rechthoekig zijn...

misschien komt het door het kleine stoeltje dat achter mij staat :roflol:

Oke.
Dus je wilt het podium niet op?

Oke.
Dus je wilt het podium niet op?

Lijkt me leuk om eens te doen, maar ik zal nooit ver daarmee komen vanwege mijn lengte en ik heb niet bepaald een wespentaille :(
Maar wie weet als ik echt heel droog ben dat die taille nog mee valt!

Jay C heeft ook geen wespen taille

Jay C heeft ook geen wespen taille

Hmm, bij nader inzien hebben al die O's een vrij groot middel ja. En dan bedoel ik natuurlijk niet de zwangere buik die aan de voorkant uitpuilt bij sommigen, maar de wijdte.

Dat is al 1 excuus minder :D

Update:

Ik bleek de liggende triceps extention met 2 dumbbells te moeten doen en niet zittend 1 dumbbell... Dus moest nu liggend doen. Was wel extreem hoe ik hem moest uitvoeren; moest de dumbbells helemaal naast mn hoofd laten zakken tot mijn boven en onderarm elkaar raakten.

Training van vandag:
Military Press 5x62.5, 5x62.5
Parallel grip pullups 4x20, 4x20 (draaiende handles was lastiger dus)
Dumbbell press 8x40, 6x40 (bleek hem veel dieper te moeten doen)
Liggend dumbbell tri. ext. 4x18, 2x18
barbell curl 7x37.5, 6x37.5

Op alles wel vooruit gegaan. Vooral de MP en rowen ben ik blij mee!
Parallel pullups viel me een beetje tegen dat ik vorige week 4x en 3x met 20 kilo aan mn middel en nu deed ik 4x en 4x , maar zoals ik zei had deze draaiende handles en waar ik normaal train zijn ze vast dus misschien is dat makkelijker....mja smoesjes ik weet! :P

Update:

Ik scheen de pull through vorige keer helemaal verkeerd te hebben gedaan. Gijs heeft hem effe goed uitgelegd. Heb hem nu een stuk lichter gepakt, volgende keer effe kijken hoeveel ik 4 a 6 reps kan met goeie vorm.

Mijn squat is weer een repje omhoog terwijl ik daar op het einde van mn kuur al 3 weken op 3 reps zat.
Best veel belovend ook al is het maar 1 a 2 reps.

Training:
Full squat 5x130, 3x130
Pull through 10x60, 10x60
BB shrug 4x180, 4x180
DB staand kuiten 10x16, 8x16
BB pols curl 15x35

Hoe lang duurt zo'n training?

Ik kom hier ook even piepen, kan interessant zijn (wijzend naar ons gesprekje over TAD ;) ).
Flinke krachtstats man :thumbs:
Je lengte zit inderdaad voor bb minder goed mee.
Ik merk het zelfs al met mijn 1m87, mijn trainingspartner is 20cm kleiner en die ziet er sneller buff uit (terwijl hij natuurlijk liever wat groter was geweest) zo is het altijd wel iets ;)

Laatst bewerkt:
Ik kom hier ook even piepen, kan interessant zijn (wijzend naar ons gesprekje over TAD ;) ).
Flinke krachtstats man :thumbs:
Je lengte zit inderdaad voor bb minder goed mee.
Ik merk het zelfs al met mijn 1m87, mijn trainingspartner is 20cm kleiner en die ziet er sneller buff uit (terwijl hij natuurlijk liever wat groter was geweest) zo is het altijd wel iets ;)

Ach ja, als je eenmaal dezelfde verhoudingen hebt als hij zal jij er huge'er uitzien als jullie naast elkaar staan!

Leuk dat je komt kijken trouwens ;)

Update:

Trap3 voorwaarts 12x10, 9x10 (schouderblad oefeningetje)
Incline benchpress 5x90, 4x90
Cable row bovenhands 5x95, 4x95
Dumbbell Military press 4x26, 4x26
Pullups 8x, 5x
Poliquin triceps press 14x60, 12x65
Hammer curl 4x22

Daarna nog effe flink alles gestretcht.

Het viel me wel tegen dat ik geen enkele rep met ICBP en dumbbell MP vooruit ben gegaan, maar misschien komt dat omdat ik vorige keer niet de Trap3 oefening deed en ook geen externe rotatie.

Laatst bewerkt:
Update:

Ik heb vandaag weer met mijn trainer getraind. Ik moet zeggen deze sessie was zeer k*t aangezien hij wat plekken in mn heup ging losmaken. Release doet vaak wel pijn, maar ik trok het deze keer bijna niet. Maar goed, ik had meteen veel meer stabiliteit met de splitsquat (lunges op step) waardoor ik meer reps kon maken zonder om te vallen.

Training van vandaag:
Romanian Deadlift: 3x225, 2x225
Poliquin split squat: 10x26, 7x26
Zittend kuiten in smithrek 17x60, 16x70 (ze hadden geen machine)
ez reverse pols curl 16x17.5, 12x17.5

Het viel me wel tegen dat ik nu minder reps maakte op de deadlift, maar ik liet hem deze keer ietsje rustiger zakken en we hadden daarvoor een ander oefeningetje op explosiviteit gedaan.

Laatst bewerkt:
Update:

Het ging wel lekker. Ik moet alleen echt aan het 3 seconden eccentrisch trainen wennen. Nu ik het echt 21,22,23 tel kan ik toch wat minder reps!

BB Military Press 3x65, 3x65
Parallel grip pullups 4x20, 4x20
Dumbbell Press 5x42, 5x42
BB Row Onderhands 5x95, 5x95
Liggend DB Tricep Ext. 3x18, 3x18
Barbell curl 6x40, 4x40

Pff, moet er echt niet aan denken om 3 seconden eccentrisch te trainen, vooral niet met die MP!

Goed bezig weer!

zit je nu in trt fase?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven