XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
NIET getraind ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Training van vandaag was zeer netjes. Ben goed vooruit gegaan met de poliquen split squat (lunges op verhoging). Ik heb alleen echt zin in kuren, te gaar gewoon :P
Ik ga sowieso tot januari niet kuren aangezien ik dan naar dr. Musarella ga en dus niet alle waardes gaan verstoren die dan getest worden.

Ik denk dat ik januari na het onderzoek begin met:
week 1-10 test E 1000mg per week
week 1-4 test prop 100mg EOD
week 1-4 var 80mg ED

Dan 6 weken trt 100mg test E om de massa effe te laten stabiliseren.
En dan 900mg bold per week erbij en droogtrainen tot ik op 5% zit!

Maar goed, ik zit mezelf weer lekker te maken nu haha.

Training van vandaag:

Romanian Deadlift
4x225
2x225

Poliquin split squat (lunges op step)
10x28
6x30

Plated zittend kuiten
8x65
6x65

Ez reverse pols curl
15x17.5
11x17.5

Waarom var?
**** dat.

hoe bevalt de var eigenlijk bro ?
Is niet helemaal te controleren, want dan zou je het only doen maar goed.

op 80 of nog hogwer?

LOL

SnuffSan kan het niet hebben dat hij er als crap uit ziet en moet even de frustratie die hij de afgelopen tijd heeft opgebouwd in het AAS forum op me afreageren :P

[Link niet meer beschikbaar]

Update:

Training van vandaag:

Trap3-voorwaarts (schouderblad oefening)
8x12
7x12

Barbell Military Press
4x65
4x65

Parallel grip pullups
5x20
4x20

Ik blijf toch echt steken met deze oefening, mijn trainer zei dat ik dan de volgende keer eerst 1x30 moet doen, 2 minuten rusten en dan mijn setjes beginnen. Kijken of het dan wat beter gaat. Anders moet ik met 30 kilo negatieve reps van 8 seconden maken.

Benchpress
7x90
6x90

Moest vandaag benchen in plaats van met dumbbells aangezien ze bij deze gym maar tot 40 gaan en ik dan over mijn reprange zit.

Barbel Row onderhands
8x95
6x95

Liggend dumbbell tricep extention
4x18
3x18

Barbell curl
7x40
6x40

Rare trainingen vind ik het maar.
Dit doe je 3x per week?

Rare trainingen vind ik het maar.
Dit doe je 3x per week?

Hou eens op man met die commentaren.. Jay is zeker een bodybuilder maar ik betwijfel of jij er wel eentje bent. Zijn trainingen worden opgeschreven door een speciale coach lijkt wel op dorian yates (explosief) maar dan met korte sets. Als Jay erop groeit dan moet hij dit houden maar ik weet persoonlijk dat ik een voorstander ben van 3 a 4 sets per oefening.

Blijven knallen m8!

indeed

@mack10

Ik snap dat dit raar lijkt als je zelf de gebruikelijke split training gewend bent, maar zoals ik nu train bestaan heel veel principes van. Vooral het lage volume en UB/LB principe zie je ook terug in DoggCrapp/DirectContinuem training en WestSide Barbell training.

Beide zeer gevierde trainings principes die ik zelf ook gedaan heb met veel resultaat.

Was ook geen disrespect ofzo, maar hier reageerd jou lichaam beter op dan split?
Heb zelf ook veel geprobeerd, maar beste voor mij is toch 1 spiergroep per keer, kort en intensief.

Nogmaals als het voor jou werkt moet je vooral blijven doen.

Qua kracht sowieso wel ja, qua massa werkt in feite alles wel zolang ik maar varieer en goed blijf eten. Maar geen idee waarom maar ik heb het nooit echt lang gedaan. Waarschijnlijk omdat iedereen split doet dacht ik dat dat gewoon zo moest.

Ik ben nu van plan om zo te blijven trainen voor een lange tijd. Helemaal als dit mij blessures en overtraining zal schelen.

Update:

Training van vandaag:
Squaten ging erg lekker! Volgende week ga ik hem met 5kg verhogen aangezien ik over mijn reprange zit. Shrugs had ik al 5 verhoogd, maar verhoog ik nog maar een keer want zit aan dezelfde reps met 5 kilo meer haha.
Pull through blijf ik een schijt oefening vinden. Gelukkig hoef ik die nog maar 2 keer te doen, ik hoop op een stifflegged deadlift ofzo voor het volgende schema.

Full squat:
6x130
5x130

Pull through
10x75
8x90

Barbell shrug
7x185
6x185

Dumbbell staand kuiten
6x24
5x24

Pols curl
15x35

EDIT: excuus voor me reply ,had effe beter moeten nadenken.

Laatst bewerkt:
Edit

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven