- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope.
Volgens mij heeft iedereen die daar gaat staan al gekuurd hoor. Seeker en ik zijn er alleen erg open is.Dr staat dalijk nogal wat "gebruikerservaring" op de Flex Cup C klasse als jij en Seeker meedoen...geen haat ofzo, maar zou persoonlijk dan voor een andere wedstrijd kiezen, vooral in Seeker zn geval.
Je gaat wel erg hard op deze manier he Jay! Geen gezondheidsklachten so far?

Hmm... Da's inderdaad opmerkelijk. Ik ben de dag nadat ik heb gedronken meestal ook wel zeker een kg lichter, gewoon door vochtverlies. Alcohol doet uitdrogen. Maar dat zou nu dan toch wel weer rechtgetrokken moeten zijn.
god straft meteen jayIk snap er echt geen reet van. Mijn gewicht ging gestaag omhoog en vorige week zat ik een aantal dagen op 119,5 ofzo. Ik ben zaterdag een keertje uitgegaan, heb 10 drankjes gedronken. Ik maar 2 maaltijden in totaal overgeslagen maar weeg vanaf maandag 117,5 kilo........WTF![]()

Waar haal jij die 7x70 incline db press vandaan Jay? had je schijven op de dumbbells geplakt?

typ foutje7x70kg incline db press? gruwelijk sick man!
dan klopt je max bench van 140kg ook niet meer denk ik?
Bedoel ik ook niet maar ik zie steeds maar 2 oefeningen ofzo voor de quads, hmkay