XXL Nutrition

Jbc of isala

Bezoekers in dit topic

hond269

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
155
Waardering
164
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Ga in maart mee doen aan de jbc of isala.
Nu wil ik voor mezelf en ook voor de geintereseerde een lig bijhouden qua voeding training en alle andere dingen (ook met fotos), dit word tevens mn eerste wedstrijd.
Nu was mijn vraag, of ik het hier mag doen ivm dat ik ook kuur en daar over wil loggen maar dit tegen de forum regels is, kf dat ik het in de wedstrijd log moet doen en dan aas niet ter spraaken laat komen. Als het daar moet graag even daar naar toe verplaatsen en anders hier laten staan.

Greets
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ga morgen of misschien vanavond nog een mooie openings post maken en fotos van mn huidige shape!
 
Mooi! Hoeveel weken nog?

Ik doe mogelijks binnekort ook een prep dus kan hier wel wat van opsteken
 
Uhm rond de 22 weken ongeveer dus tot december nog flink massa bouwen dan preppen
 
In voor logje.

Succes!
 
Het word even aankijken hoe de prep loopt welke wedstrijd het word, maar hoop zelf dat de jbc gaat lukken.
Stats waren 2 weken geleden gemeten:
Gewicht 90.3
Vp 9.8%
Lengte 180
Bench 110 x 6
Squat 120 x6
Mikitary press 70 x6
Doe geen deadlifts ivm onderug.

Kuur op het moment:
Gister 5de inject gezet, 400 tren 250 test(ga mn 6de week in) slik ook 1mg ari om de dag en 25mcg t3/t4 elke dag.
Bijwerkingen op het moment. (Slecht)
Extreem veel night sweats, gemiddeld 5x wakker, dus slaap is compleet ruk.
Overdags bij minimale inspanning veel zweten.
Hele vage dromen (veel sex gerelateerd) niet persee slecht tho.
Overdags best moe maar niet extreem.
Redelijke agressie, maar wel onder controle.
Lichte acne.
Lichte gyno (caber heb ik al liggen mocht t erger worden)
Goede bijwerkingen:
Extreme kracht toename
Hoog libido (soms wel vervelend, geen vriendin)
Tren veins
Beetje dont give a fuck houding met bepaalde situaties wat ik wel lekker vind.

Voeding op dit moment:
7:00
150 gram havermout
40gram whey isolate
1 banaan
Beetje honing
10:00
250 gram rijst
200 gram kip (gemarineerd in ketjap, kipkruiden)
100 gram groentes
Beetje woksaus (chilli, teriyaki, 5 spices)
12:30
150 gram volkoren fusili
100 gram tonijn (met wat ui, eetlepel hello fresh mayo, eetlepel ketchup)
15:00
Zelfde maaltijd als 10:00
17:00
3 hele eieren 5 eiwit
1 tomaat
Wat kerie kruiden
2 volkoren boterhammen
18:00/18:30 pre workout en trainen
20:00
150 gram havermout
40 gram whey isolate
1 banaan
Wat honing
22:00
500 gram kwark
30 gram ongezouten noten
Wat honing

Verder bij het ontbijt nog zink en vitamine b100 complex. Drink zon 4 tot 5 liter water per dag.

Zal vanaf morgen ook even een training loggen, hebben jullie een beeld van mn trainingen. Ook morgen wat fotos proberen te maken.
 
Nice, waarom zo'n fuckload aan adex? Voor gyno zou ik gewoon nolva nemen (mocht dat de reden zijn dat je adex neemt)
 
Nice, waarom zo'n fuckload aan adex? Voor gyno zou ik gewoon nolva nemen (mocht dat de reden zijn dat je adex neemt)
Jaa ari voor gyno idd, nolva helpt niet. Ga vanaf morgen caber pakken om te kijken of t weg gaat.
 
Nice, waarom zo'n fuckload aan adex? Voor gyno zou ik gewoon nolva nemen (mocht dat de reden zijn dat je adex neemt)
1mg eod is niet extreem hoor vrij basic in murica
 
In!
Wat zijn je macro's momenteel?
 
Volg. Leuk! Heb vorig jaar beide wedstrijden achter elkaar gepakt
 
Net rug getraint:
Wide pull ups 5x6
Lat pulldown reverse grip 5x6 84kg
Lat pulldown wide grip 5x6 78kg
Bend over rowing 5x6 90kg
T bar rows 4x6 40kg
Dumbell rowing 4x6 30kg
V bar rowing 4x6 58kg
Wat stretchen op het eind. 1ste setje van de oefening licht gewicht om ff die beweging en mm conectie goed te hebben.
Kracht blijft nog steeds omhoog gaan. Vandaag in de gym wel mega veel irritaties naar mensen die zitten te kijken of in de weg lopen, wat me normaal niet zo uitmaakt kan ik ze nu wel knallen haha.
Vandaag btw vrij genomen van mn werk omdat de pip in mn been echt niet normaal was. Kon tot vanmiddag amper een stap zetten en mn been niet buigen, gaat nu wel veel soepeler gelukkig, iemand enig idee hoe dat kan zo ineens? (Niks anders gedaan dan normaal eigenlijk)

Nog een been foto van 2 weken geleden en die andere 2 net gemaakt. (Camera is niet al te best tho)

20181001_193916.jpg


20181001_193851.jpg


Snapchat-1087116183.jpg
 
Je hebt een ziek goeie rug. Train je altijd op die manier (heel veel pull-up/pull-down oefeningen en row-oefeningen, geen DL en evt. andere rugoefeningen)?
 
Thanx man! Jaa eigenlijk wel altijd veel pull en rowing, deze rep range is wel totaal nieuw voor mij (gekregen van trainer)
Doe geen deads ofso ivm onderrug
 
Back
Naar boven