MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

💪🏻😎

Bijlagen

• 66A7368A-A523-4C38-8224-40BE6C8F7C39.jpeg
    66A7368A-A523-4C38-8224-40BE6C8F7C39.jpeg
    182,9 KB · Weergaven: 122
Nu het lockdown is heeft hij genoeg tijd voor al die spellen
Dat onderschat je hoeveel tijd er in dit soort spellen kan gaan zitten. Handleiding doornemen en soms filmpjes kijken. Dan spelen en sommige spellen duren uren en dan wil je deze nog vaker doen want 1x zo’n spel doen is een dure grap. Speel je de spellen een tijd niet dan ben je de regels weer kwijt en kun je opnieuw beginnen. Als je dat bij 30 spellen moet doen en elke week komt er meer bij dan weet je het wel. ;)

Laatst bewerkt:
Schizofreen zijn heeft zo zijn voordelen, een gespleten persoonlijkheid ook.
Daar zijn wij het niet allemaal mee eens, waarom kunnen wij niet een like en dislike geven?

Stel je voor dat een van @BB_ 's andere persoonlijkheden een tokkie met Gilles de la Tourette is die nogal creatief omgaat met de Nederlandse taal...

Daar zijn wij het niet allemaal mee eens, waarom kunnen wij niet een like en dislike geven?

Stel je voor dat een van @BB_ 's andere persoonlijkheden een tokkie met Gilles de la Tourette is die nogal creatief omgaat met de Nederlandse taal...
Zoiets als dit?

Ik heb iets nieuw gekocht dat ik wil showen maar dpd houdt mijn pakjes vast :fuux:

Yes

minimaal 50gb
image.jpg

VAST!!! Leuk spel waarin je de rol van draak,warrior,goblins,dief en zelfs grot kan spelen.

Altijd al eens een grot willen zijn.
received_401280404417200.jpeg

Terug
Naar boven