- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
En ik had voor de lockdown ook al geen vrienden.
Speel ze alleen nu. Ben er wel zeer goed in geworden,ik win altijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik had voor de lockdown ook al geen vrienden.
Dat onderschat je hoeveel tijd er in dit soort spellen kan gaan zitten. Handleiding doornemen en soms filmpjes kijken. Dan spelen en sommige spellen duren uren en dan wil je deze nog vaker doen want 1x zo’n spel doen is een dure grap. Speel je de spellen een tijd niet dan ben je de regels weer kwijt en kun je opnieuw beginnen. Als je dat bij 30 spellen moet doen en elke week komt er meer bij dan weet je het wel.Nu het lockdown is heeft hij genoeg tijd voor al die spellen

Schizofreen zijn heeft zo zijn voordelen, een gespleten persoonlijkheid ook.
Daar zijn wij het niet allemaal mee eens, waarom kunnen wij niet een like en dislike geven?Schizofreen zijn heeft zo zijn voordelen, een gespleten persoonlijkheid ook.
Zoiets als dit?Daar zijn wij het niet allemaal mee eens, waarom kunnen wij niet een like en dislike geven?
Stel je voor dat een van @BB_ 's andere persoonlijkheden een tokkie met Gilles de la Tourette is die nogal creatief omgaat met de Nederlandse taal...
Sanca kan dan nooit de vader zijn

Correct 🤭
Snellllllll
Ik dacht eerst dat sjonnie jordaan een nieuw speeltje had totdat ik jouw naam zag 👍🏻 Veel plezier.
Te dun.Ik dacht eerst dat sjonnie jordaan een nieuw speeltje had totdat ik jouw naam zag 👍🏻 Veel plezier.