- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kon erger. Kon mss de grootste pervert zijn op dbb
Dat is @Spambod. 🤭
Consumptie junken. En maar showen met hun prularia
Ja beter sparen om gewoon te zeggen: IK HEB EEN MILJOEN!
Dit zijn geen consumeerbare items.
En voor mij geen prularia. De meeste spellen worden gespeeld met echte mensen aan een tafel. 
Wat is nou je nummer 1 spel?ZOMBIES IN SPACE!!!! Hoe vet is dat.
Net afgehaald.
![]()
![]()
Ik heb geen nr 1 spel. Mijn voorkeur gaat wel uit naar fantasy dungeoncrawlers. Maar soms wil ik wat simpels (heroquest) soms wil ik een complexer spel waar je uw char echt kunt opbouwen. Soms wil ik een cooperatief spel (iedereen samen tegen het spel zelf) soms wil ik een spel spelen waarbij 1 iemand de slechte speelt tegen 4 helden. Soms een spel ieder voor zich.
Nou, je komt niet bepaald monogaam over. Wat vind je vriend daar van ?Ik heb geen nr 1 spel. Mijn voorkeur gaat wel uit naar fantasy dungeoncrawlers. Maar soms wil ik wat simpels (heroquest) soms wil ik een complexer spel waar je uw char echt kunt opbouwen. Soms wil ik een cooperatief spel (iedereen samen tegen het spel zelf) soms wil ik een spel spelen waarbij 1 iemand de slechte speelt tegen 4 helden. Soms een spel ieder voor zich.
Zijn echt zoveel verschillen binnen die spellen dat ik moeilijk eentje als beste kan kiezen.

Die heeft hierin niks te zeggen.Nou, je komt niet bepaald monogaam over. Wat vind je vriend daar van ?![]()
Gesproken als een echte man. Veel plezier met de spellen
Niet 🤭
Bespelen en filmpje posten.
Misschien maak ik ooit een post jouw eigen muziek topic.