- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik zou hem niet durven te vragen hoelang/hoeveel sets hij nog moet though...![]()
Dan vraag je hem toch of je mee mag trainen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou hem niet durven te vragen hoelang/hoeveel sets hij nog moet though...![]()
Sterke bench! En die paar extra reps kunnen vast geen kwaad.
Jij bent zo’n gast die de bench een uur bezet houd, klere laaier dat je bent
162 bench, kolere, heb je daar een spotter bij? Als je die laat kletteren doet het vast pijn.
Tussen Bench en Squat staat geen witregel, ik denk dat je dat over het hoofd ziet.
Zie hierboven. 162 is squat.![]()
Vgm ben jij zon klein opgefokt teringlaaiertje die mensen in een situatie zet dat ze niet kunnen weigerenDoe ik ook altijd, vind dat wel een leuke manier om mensen te leren kennen.
Er vroeg mij eens iemand of ie mee mocht squatten. Squatte hij vervolgens 260 kg.

Er vroeg mij eens iemand of ie mee mocht squatten. Squatte hij vervolgens 260 kg.![]()
hoop zelf volgend jaar rond de 230/240 te zitten. Ik heb een sterk vermoeden dat dit wel gaat lukken.Vgm ben jij zon klein opgefokt teringlaaiertje die mensen in een situatie zet dat ze niet kunnen weigeren
Doe ik ook altijd, vind dat wel een leuke manier om mensen te leren kennen.

Eigenlijk was het een compliment, vind deze reactie pijnlijkZit je daarom altijd in je kamer in je bed en onder je backstreetboys lakens te janken wanneer ik je moeder neuk?
Oprecht ben jij een van de forumleden met wie ik eens zou willen trainen![]()
dat zou wat zijn..Jammer nu weet ik niet of ik nog wel een x met je wil trainen.ik ben in het echt niet zo'n debiel zoals ik mij hier voordoe hoordat zou wat zijn..
Oprecht ben jij een van de forumleden met wie ik eens zou willen trainen![]()
Sterke train nog steeds.
Is er een reden dat je twee keer benched met een andere oefening er tussen?
ik ben in het echt niet zo'n debiel zoals ik mij hier voor doe hoordat zou wat zijn..

Ik heb alleen oog voor Mannen boven de 1.75eerste keer toen die aan het benchen was zag hij dat @Big Chungus naar zijn aardappel keek dus kapte hij er snel mee, ging verder toen @Big Chungus niet meer in de buurt was. Vandaar die break tussen in
Ik wat?