- Waardering
- 34.342
Is er bij jullie in de buurt weinig (sociale) controle op wildcrossen? In de duinen wordt je als mountainbiker al bijna gelyncht.
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Maar goed, wat willen ze doen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er bij jullie in de buurt weinig (sociale) controle op wildcrossen? In de duinen wordt je als mountainbiker al bijna gelyncht.

Ik ben ze nog niet tegengekomen. Maar goed, wat willen ze doen?![]()
Dat zie ik ooit nog wel eens gebeuren. Zeker omdat ik de neiging heb om gas bij te geven ipv te stoppen.
Vandaag de auto dus laten chippen en dat loopt beter dan ik had verwacht. Vind dat hij wel weinig grip heeft, beetje flink gas geven en de banden slippen alle kanten op.
Nu nog een k&n filtertje erop zodat de turbo wat meer lucht krijgt en dan vind ik het wel prima.
Met een K&N filter moet alles opnieuw worden ingesteld...
Bij mij in de buurt zijn sommige mensen bereid zich dood te vechten lijkt het wel, om illegaal mountainbiken, crossen en weet ik veel wat nog meer te stoppen, het escaleert heel makkelijk hier.
Bespeur ik nou een inverse relatie tussen de omvang van je training en tijd dat je papa bent?bp paused
5x100
3x3x110
3x3x115
3x3x120
3x3x125
nog wat flyes en armen

Bespeur ik nou een inverse relatie tussen de omvang van je training en tijd dat je papa bent?
Dad bod.

Omgekeerd evenredig. Des te langer je vader bent, des je korter je trainingen duren. Net zo lang totdat er niets overblijft behalve een bierbuik.Bert praat eens niet zo slim tegen een domme juicehead. Door jou probeer ik mijn zinnen zo te formuleren zodat ik geen word of wordt moet gebruiken en nu kom je met inverse relatie...wtf is dat nou weer![]()
Omgekeerd evenredig. Des te langer je vader bent, des je korter je trainingen duren. Net zo lang totdat er niets overblijft behalve een bierbuik.
Flinke berg leggen niet door trekken en je vriendin de schuld geven.Verdomme moet flink poepen maar die kraamverzorgster loopt continue door het huis.
Flinke berg leggen niet door trekken en je vriendin de schuld geven.
hoesten en geurtje spuiten en drukken tegelijkertijdZit op de pot en staat ze de gang naast de pot te dweilen. Durf geen druk te zetten.
![]()
Wel stoere verhalen over vrouwtjes en motorrijden vertellen op het forum, maar niet durven poepen als er een vreemd persoon in de gang staat.Zit op de pot en staat ze de gang naast de pot te dweilen. Durf geen druk te zetten.
![]()

Wel stoere verhalen over vrouwtjes en motorrijden vertellen op het forum, maar niet durven poepen als er een vreemd persoon in de gang staat.![]()
Je bent welkom, neem je wel je eigen opstapje mee?Ik zal eens op jouw plee poepen dan snap je wat ik bedoel.