Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Binnenkort zit je ook @ EMG cursus dus? :D

Dat zie ik ooit nog wel eens gebeuren. Zeker omdat ik de neiging heb om gas bij te geven ipv te stoppen.

Vandaag de auto dus laten chippen en dat loopt beter dan ik had verwacht. Vind dat hij wel weinig grip heeft, beetje flink gas geven en de banden slippen alle kanten op.
Nu nog een k&n filtertje erop zodat de turbo wat meer lucht krijgt en dan vind ik het wel prima.

Dat zie ik ooit nog wel eens gebeuren. Zeker omdat ik de neiging heb om gas bij te geven ipv te stoppen.

Vandaag de auto dus laten chippen en dat loopt beter dan ik had verwacht. Vind dat hij wel weinig grip heeft, beetje flink gas geven en de banden slippen alle kanten op.
Nu nog een k&n filtertje erop zodat de turbo wat meer lucht krijgt en dan vind ik het wel prima.

Met een K&N filter moet alles opnieuw worden ingesteld...

Bij mij in de buurt zijn sommige mensen bereid zich dood te vechten lijkt het wel, om illegaal mountainbiken, crossen en weet ik veel wat nog meer te stoppen, het escaleert heel makkelijk hier.

Laatst bewerkt:
  • #2.065
Met een K&N filter moet alles opnieuw worden ingesteld...

Bij mij in de buurt zijn sommige mensen bereid zich dood te vechten lijkt het wel, om illegaal mountainbiken, crossen en weet ik veel wat nog meer te stoppen, het escaleert heel makkelijk hier.

Is dat zo? Dat had de tuner er niet bij verteld.

• #2.068
Bespeur ik nou een inverse relatie tussen de omvang van je training en tijd dat je papa bent?:P
Dad bod.;)

Bert praat eens niet zo slim tegen een domme juicehead. Door jou probeer ik mijn zinnen zo te formuleren zodat ik geen word of wordt moet gebruiken en nu kom je met inverse relatie...wtf is dat nou weer:emo:

Bert praat eens niet zo slim tegen een domme juicehead. Door jou probeer ik mijn zinnen zo te formuleren zodat ik geen word of wordt moet gebruiken en nu kom je met inverse relatie...wtf is dat nou weer:emo:
Omgekeerd evenredig. Des te langer je vader bent, des je korter je trainingen duren. Net zo lang totdat er niets overblijft behalve een bierbuik.

• #2.070
Omgekeerd evenredig. Des te langer je vader bent, des je korter je trainingen duren. Net zo lang totdat er niets overblijft behalve een bierbuik.

No worries, over enkele maanden ben ik in mijn beste shape ooit :)

Mijn training was eigenlijk niet kort, ik heb gewoon geen zin om al de rest te loggen omdat ik dat niet zo interessant vind.

Gewoon gaan man! Als je moet, dan moet je!

• #2.075
Zit op de pot en staat ze de gang naast de pot te dweilen. Durf geen druk te zetten.

20200603_101740.jpg

• #2.078
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven