MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Benchpress paused
5x100
3x110
6x5x115

Squats
8x100
8x120
Wiebelsquats
5x140
2x150
2x160
2x170
3x3x180
3x5x140

Mis de gym voor heavy squats, dat gewiebel kost kg's.
20200531_123002.jpg

maatje hoe houdt je het toch vol? Het is echt een houtje/touwtje gebeuren.
dat die gym op 1 juli maar daadwerkelijk opengaat!

ik denk dat je zo ook geen diepe squats kunt doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Verder blijft mijn bw redelijk stabiel en het vetpercentage zakt. Over zo'n 4 weken heb ik een goede basis om op te bulken. Ik plak er dan nog zo'n 8-10 weken aan met test 600 en tren 200.

• #2.045
maatje hoe houdt je het toch vol? Het is echt een houtje/touwtje gebeuren.
dat die gym op 1 juli maar daadwerkelijk opengaat!

ik denk dat je zo ook geen diepe squats kunt doen?

Ow jewel, ik ga net zo diep als altijd..minder diep voelt niet natuurlijk aan. Ik hoop gewoon snel wat betere plates op de kop te tikken, wat gietijzer van 15 kg per stuk. Zijn mij nu nog wat te prijzig.

Benchpress paused
5x100
3x110
6x5x115

Squats
8x100
8x120
Wiebelsquats
5x140
2x150
2x160
2x170
3x3x180
3x5x140

Mis de gym voor heavy squats, dat gewiebel kost kg's.
20200531_123002.jpg

Ik dacht dat mijn Deficit Lunges op een keuken opstapje risicovol waren, maar nu ik dit zie...

Ik dacht wiebel squats was gewoon een leuke naam maar het zijn écht wiebel squats :haha:

Petitie om dit log van naam te veranderen naar: 'je dadbod vader'

• #2.054
of Jullie moeders

• #2.057
Gister nog getraind, rug, schouders, hamstrings en kuiten. Ook lekker gereden, heb mijn maatje met zijn ktm adventure in het bos weggereden met mijn gsxr lol. Wheelies gaan steeds langer, stoppies kan ik inmiddels ook rollend. Ja leuk hoor. Nu richting Eindje voor het chippen van mijn auto. Houdoe.

Ook een gsxr hier enkel een mooi oudje van 92 😅👌

Gister nog getraind, rug, schouders, hamstrings en kuiten. Ook lekker gereden, heb mijn maatje met zijn ktm adventure in het bos weggereden met mijn gsxr lol. Wheelies gaan steeds langer, stoppies kan ik inmiddels ook rollend. Ja leuk hoor. Nu richting Eindje voor het chippen van mijn auto. Houdoe.

Is er bij jullie in de buurt weinig (sociale) controle op wildcrossen? In de duinen wordt je als mountainbiker al bijna gelyncht.

Binnenkort zit je ook @ EMG cursus dus? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven