MuscleMeat

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Vinden jullie ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor welke info je over jezelf deelt? Ik vind het namelijk best bizar dat bijna elk topic vol staat met een naam die we niet mogen noemen en het erop lijkt dat er zelfs sancties gaan volgen indien we die naam vermelden.

Tot volgende week. :wave:
 
Vinden jullie ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor welke info je over jezelf deelt? Ik vind het namelijk best bizar dat bijna elk topic vol staat met een naam die we niet mogen noemen en het erop lijkt dat er zelfs sancties gaan volgen indien we die naam vermelden.

wie wie wie wie zeg zeg
 
Je bent wel echt weer een lekker relnichtje aan t worden sinds je on bent :roflol:
 

Oke man.
 
Je bent wel echt weer een lekker relnichtje aan t worden sinds je on bent :roflol:

Nee ik ben bloedserieus a mattie.

Valt jullie dit gedrag dan niet op?
Nog een voorbeeld. Het verleden van een boardsponsor mag niet besproken worden. Pietje doet iets, je kunt het gewoon overal terug lezen maar hier proberen ze het weer in de doofpot te steken.

Dat B zijn naam niet meer wilt noemen respecteer ik, dat is mijn keus. Maar ik snap niet dat het modteam hierop gaat toezien alsof hij stiekem privileges heeft.
 
giphy.gif
 

Oke man.
:roflol:
 
De naam Bert mag dus niet meer genoemd worden?

Maar wat als ik nou Bert ben.
 
Tot volgende week. :wave:

Ja bij jou werd er zeer fel gereageerd wanneer je een normale vraag stelt. Raar gedoe hier. Ik zie nog wel gebeuren dat er zometeen weer berichten verwijderd worden en dat er geen enkele reactie van het team komt waardoor we enigzins begrip kunnen tonen.
 
Nee ik ben bloedserieus a mattie.

Valt jullie dit gedrag dan niet op?
Nog een voorbeeld. Het verleden van een boardsponsor mag niet besproken worden. Pietje doet iets, je kunt het gewoon overal terug lezen maar hier proberen ze het weer in de doofpot te steken.

Dat B zijn naam niet meer wilt noemen respecteer ik, dat is mijn keus. Maar ik snap niet dat het modteam hierop gaat toezien alsof hij stiekem privileges heeft.
Het forumleven is net het echte leven.
 
Ik denk dat een niet nader te noemen persoon gewoon niet zo goed tegen die 100 mg trenbolonenanthaat kan en compleet paranoide aan het worden is.
Nogal een omslag van tig foto's met zn smoelwerk posten, openlijk praten over alles en sinds zijn cut (lees introductie trenbolonenanthaat) wordt t allemaal steeds moeilijker en moeilijker.
 
Nah laat maar, ik krijg alweer jankberichtjes van B binnen en hij mag mij nu niet meer. Kap er wel weer mee.

Blijf erbij dat ik het de grootste bullshit vind. Heel het forum staat vol met jouw naam en nu ineens allemaal lippen op elkaar? Gaat het team alle posts waarin jouw naam staat aanpassen?

Nogmaals, ik respecteer je wens. Maar dat je het team zo ver krijgt dat ze met zwaard en schild achter je gaan staan vind ik opvallend.
 
Ik denk dat een niet nader te noemen persoon gewoon niet zo goed tegen die 100 mg trenbolonenanthaat kan en compleet paranoide aan het worden is.
Nogal een omslag van tig foto's met zn smoelwerk posten, openlijk praten over alles en sinds zijn cut (lees introductie trenbolonenanthaat) wordt t allemaal steeds moeilijker en moeilijker.
als je beetje goed zoekt vind je zelfs een diploma en postadres.
maar mods die gaan er vast wel doorheen en zetten overal een stipje neer.

dit is waarom mijn mama altijd zij don't do drugs.
 
Ik denk dat een niet nader te noemen persoon gewoon niet zo goed tegen die 100 mg trenbolonenanthaat kan en compleet paranoide aan het worden is.
Nogal een omslag van tig foto's met zn smoelwerk posten, openlijk praten over alles en sinds zijn cut (lees introductie trenbolonenanthaat) wordt t allemaal steeds moeilijker en moeilijker.
Je doet aannames en trekt verbanden die er niet zijn. Er zijn andere redenen. (Post edited). :dunno:

Het enige dat ik vraag om per heden mij bij mijn huidige forumnaam te noemen. M.i. geen rare vraag en een kleine moeite waar niemand nadeel van ondervindt .

Voor wat er in het verleden is gedaan en gezegd neem ik geheel zelf de verantwoordelijkheid en dat is niet terug te draaien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven