AndroidHealthClinic

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
als je beetje goed zoekt vind je zelfs een diploma en postadres.
maar mods die gaan er vast wel doorheen en zetten overal een stipje neer.

dit is waarom mijn mama altijd zij don't do drugs.
Ja als iemand hier alles openlijk postte, was hij het wel.
Ik zal niet zeggen dat ik niet open ben, maar de eventuele gevolgen hiervan weet ik en kan ik wel aan.

Ik denk dat een niet nader te noemen persoon gewoon niet zo goed tegen die 100 mg trenbolonenanthaat kan en compleet paranoide aan het worden is.
Nogal een omslag van tig foto's met zn smoelwerk posten, openlijk praten over alles en sinds zijn cut (lees introductie trenbolonenanthaat) wordt t allemaal steeds moeilijker en moeilijker.
Dus als betreffend persoon dit leest, drop lekker die tren want het is blijkbaar niet voor jou weggelegd als compound.
 
als je beetje goed zoekt vind je zelfs een diploma en postadres.
maar mods die gaan er vast wel doorheen en zetten overal een stipje neer.

dit is waarom mijn mama altijd zij don't do drugs.
Wat hebben drugs of AAS ermee te maken?
 
Laten we nou niet iedereens log gaan vervuilen met discussies over mij.
 
Wat hebben drugs of AAS ermee te maken?
sinds jij aan de aas zit.
heb je of een enorme grote bek of ligt een hoekje te janken dat je een maandje vertrekt of opeens wil je gehele naam niet meer op het forum.
nog geen 2 dagen later staat er een filmpje waar jezelf aangeeft op welke seconde je met je kop in beeld bent.
 
sinds jij aan de aas zit.
heb je of een enorme grote bek of ligt een hoekje te janken dat je een maandje vertrekt of opeens wil je gehele naam niet meer op het forum.
nog geen 2 dagen later staat er een filmpje waar jezelf aangeeft op welke seconde je met je kop in beeld bent.
Er is een andere privéreden waar ik niet over ga uitweiden, die 100% los staat van AAS, waardoor ik mijn naam heb aangepast. Het posten van filmpjes en foto's heb ik minder problemen mee, het is enkel mijn naam . En enkel de contest die ik af wil maken wat mij hierhoudt. Maar speculeer lekker verder.
 
sinds jij aan de aas zit.
heb je of een enorme grote bek of ligt een hoekje te janken dat je een maandje vertrekt of opeens wil je gehele naam niet meer op het forum.
nog geen 2 dagen later staat er een filmpje waar jezelf aangeeft op welke seconde je met je kop in beeld bent.
Knap dat jij non-verbale communicatie kan lezen trouwens.
 
Er is een andere privéreden waar ik niet over ga uitweiden, die 100% los staat van AAS, waardoor ik mijn naam heb aangepast. Het posten van filmpjes en foto's heb ik minder problemen mee, het is enkel mijn naam . En enkel de contest die ik af wil maken wat mij hierhoudt. Maar speculeer lekker verder.
prima dat jij een prive reden hebt. je blaast het zelf alleen maar op. jij wil zo nodig met een bang deze contest winnen en dan verdwijnen.
je kan ook minder posten en minder white knighten en dan had niemand zich druk gemaakt om je naams verandering.

en van bert naar BB. veel creatiever had niet gekund he.
 
Er is een andere privéreden waar ik niet over ga uitweiden, die 100% los staat van AAS, waardoor ik mijn naam heb aangepast. Het posten van filmpjes en foto's heb ik minder problemen mee, het is enkel mijn naam . En enkel de contest die ik af wil maken wat mij hierhoudt. Maar speculeer lekker verder.

Waarom zou je de contest dan nog doen? Dat zou voor mij rede zijn om niet op je stemmen, ik heb liever dat het prijzenpakket gaat naar een lid die wél hier wilt blijven.
 
Waarom zou je de contest dan nog doen? Dat zou voor mij rede zijn om niet op je stemmen, ik heb liever dat het prijzenpakket gaat naar een lid die wél hier wilt blijven.
Ik vind dat wel erg kinderachtig hoor.
 
Inmiddels ben jij hier een icoon. Je valt in het rijtje van Killy, Leroy Kakiay en SniperX.
Jouw naam hoor je hier over 10 jaar nog, jou vergeten ze niet...en nu je er een ding van gemaakt hebt al helemaal niet meer.

Ik snap jou echt niet, net voordat je het forum gaat verlaten moet je er even duidelijk bijzeggen dat wij absoluut je naam niet meer mogen vermelden! Was dan gewoon stilletjes vertrokken....
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven