MuscleMeat

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
AthleanX gebruikt die ook, dus royally approved ja!
 
Wat ik niet heb gemist in de gym zijn die voetbalshirtjes. Het lijkt wel of iedereen voor de heropening nieuwe outfits heeft gehaald, ja na 3 maanden op je kont zitten moet je iets kunnen showen he.

Er zat nog een oude vent naast mij te benchen met een lege stang. Elke rep ging scheef en zijn benen gingen alle kanten op. Volgens mij was het Ron
 
Wat ik niet heb gemist in de gym zijn die voetbalshirtjes. Het lijkt wel of iedereen voor de heropening nieuwe outfits heeft gehaald, ja na 3 maanden op je kont zitten moet je iets kunnen showen he
Wat had jij aan?
 
Er zat nog een oude vent naast mij te benchen met een lege stang. Elke rep ging scheef en zijn benen gingen alle kanten op. Volgens mij was het Ron

Nee man, ik train niet in een pauper gym.

Ik was naar de moskee, tis vrijdag hier.
 
Wat ik niet heb gemist in de gym zijn die voetbalshirtjes. Het lijkt wel of iedereen voor de heropening nieuwe outfits heeft gehaald, ja na 3 maanden op je kont zitten moet je iets kunnen showen he.

Er zat nog een oude vent naast mij te benchen met een lege stang. Elke rep ging scheef en zijn benen gingen alle kanten op. Volgens mij was het Ron
Ja mooi is dat. Ruim 3 maanden met pijn en heimwee aan de gym gedacht. Toen ik 5 min binnen was zag ik al 4 puberale gepukkelde figuren hun rug naar de tering trekken en het cable station ook diezelfde richting in helpen. Waarschijnlijk komt er deze zomer nog een rack hier thuis... :o
 
Ja mooi is dat. Ruim 3 maanden met pijn en heimwee aan de gym gedacht. Toen ik 5 min binnen was zag ik al 4 puberale gepukkelde figuren hun rug naar de tering trekken en het cable station ook diezelfde richting in helpen. Waarschijnlijk komt er deze zomer nog een rack hier thuis... :o
In het rek naast me ging een jongeman aan z'n vriendin, of iig iemand van wie hij geen 1,5 meter afstand hoefde te houden, de squat uitleggen:

Pussypad met een handdoek helemaal eromheengerold hoog in de nek en natuurlijk naar voren uitstappen met gewicht ipv naar achteren.
 
Laatst bewerkt:
Ja mooi is dat. Ruim 3 maanden met pijn en heimwee aan de gym gedacht. Toen ik 5 min binnen was zag ik al 4 puberale gepukkelde figuren hun rug naar de tering trekken en het cable station ook diezelfde richting in helpen. Waarschijnlijk komt er deze zomer nog een rack hier thuis... :o

Thuis trainen is heerlijk. Fuck de gym. Irritaties, wachten op je beurt, regels, reistijd...nee, thuis sta ik lekker in mijn onderbroek en werkschoenen te squatten. Tussendoor ook nog tijd voor andere dingen. Wij gaan wss verhuizen en dan ga ik sws een degelijke homegym inrichten.
 
een heul wasmasjien vol rooie slips
 
Jazeker, ik ben de laatste tijd wat minder actief in posten maar dat bevalt prima. Ik lees wel nog meer overal maar gek genoeg ben ik dat gekibbel helemaal zat. Snap niet dat ik mijzelf daar zo mee heb kunnen vermaken. Achja, elke dag is een goede dag om opnieuw te beginnen.
:roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven