- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel een zieke shape man! Lange tijd in een deficit = depressie. Toch?![]()

Wat is de reden om te cutten op deca en bulken op tren? Meesten zouden het andersom doen.
Wat een fysiek overigens!
Klopt, denkwijze erachter was deca is volle look en tren platte look. Dus cutten icm tren is nog platter worden, dit tegengaan met deca. Deca icm overschot is weer meer bloat en tren icm overschot vangt het leegtrekken weer op. Achteraf gezien denk ik dat ik met tren sneller resultaat had (gooit mijn metabolisme flink omhoog). Maar daar kwam de geboorte van Mateo ook bij, wist niet hoe slecht mijn nachtrust zou zijn, icm tekort en tren kon ik nog wel eens een debiel gaan worden. Ach we kloten maar gewoon wat aan hé.
is dit uiteindelijk ook verlopen zoals je had gepland? Het deca/tren verhaal bedoel ik.

Beest!Trainingen lopen nog door, bezig met tweede week van sheiko. Kcals ben ik weer langzaam aan het uppen om op korte termijn weer in een overschot te zitten. Dan wissel ik ook van compound, deca uit, tren in voor enkele weken en dan cruise.
![]()
Ik cut nu eerste keer op oxy met tren ben wel benieuwd hoe ik uitzie na paar weken
Ik cut nu eerste keer op oxy met tren ben wel benieuwd hoe ik uitzie na paar weken
Ben ik al
Gelukkig is het een seizoensarbeider en spreekt hij geen Nederlands of een taal die wij begrijpen. Wat zal die stakker wel niet gedacht hebben 
Gister dus na het douchen een schone onderbroek aan, blijkt dat ze allemaal in de was zitten. Ik had nog wel mijn rode, glimmende wedstrijdslip. Die dan maar. Op het werk moest ik een keer bukken....tja...die blik van die gast die het zagGelukkig is het een seizoensarbeider en spreekt hij geen Nederlands of een taal die wij begrijpen. Wat zal die stakker wel niet gedacht hebben
![]()
Gister dus na het douchen een schone onderbroek aan, blijkt dat ze allemaal in de was zitten. Ik had nog wel mijn rode, glimmende wedstrijdslip. Die dan maar. Op het werk moest ik een keer bukken....tja...die blik van die gast die het zagGelukkig is het een seizoensarbeider en spreekt hij geen Nederlands of een taal die wij begrijpen. Wat zal die stakker wel niet gedacht hebben
![]()
HahahahahahahahahaGoede progressie gemaakt. KlasseTrainingen lopen nog door, bezig met tweede week van sheiko. Kcals ben ik weer langzaam aan het uppen om op korte termijn weer in een overschot te zitten. Dan wissel ik ook van compound, deca uit, tren in voor enkele weken en dan cruise.
![]()
Eigenlijk twee rustdagen volgens Sheiko maar vandaag toch maar even de gym in voor een freestyle. Bench in de gym is veel lichter dan mijn eigen.
Benchpress
10x60
5x80
3x100
3x110
3x120
3x130
3x140
1x150
1x155 pr
1x160 pr
20x100
Die 160 ging hard ook lol.
Pullups
4x10
straight arm pulldown
3x15
facepulls
3x15
Armen kapoet gemaakt en nog wat side raises.
Verder kcals met 200 uppen want gewicht gaat weer omlaag.