- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ekte mannen cruisen op 300 test-e.Ik ga dus binnenkort cruisen op 250 test. Ik heb hier nog geen ervaring mee. Is dit ook voldoende gear om mijn massa vast te houden wanneer ik de laatste weken van de cruise ga cutten?
MietjeIk cruise op 125, maar hoef enkel een UB in stand te houden, scheelt de helft.
Ja, zolang je maar niet direct gaat cutten dat is meestal niet optimaal.Ik ga dus binnenkort cruisen op 250 test. Ik heb hier nog geen ervaring mee. Is dit ook voldoende gear om mijn massa vast te houden wanneer ik de laatste weken van de cruise ga cutten?
Je wilt je kracht en massa eerst vasthouden, check anders jp zijn filmpjes.Waarom is aan het begin van je cruise cutten niet optimaal?![]()
Lijkt mij ook prima kunnen. Ik denk dat als je cut langer duurt dan je blast, je beter je cut kan starten in de cruise dan eindigen. Dat ga ik volgende keer anders doen ( dan bedoel ik in mijn cruise al cutten).Ik begin mn cut altijd een paar weken in de cruise. Meest hoeft er maar een paar procent af dus gewoon easy paar 100 kcals eronder. Mocht ik daarna toch nog hard willen cutten gooi ik er bijv beetje tren bij na een paar weken.
Ik denk dat het nu ook al best compleet en vol is hoor, zo een fysiek als van jou kom je i.r.l zelden tot nooit tegen.ik denk dat ik met een jaartje een best compleet en vol fysiek heb.
Ziet er goed uit kerel. Wat vind je zelf nog verbeterpunten?
Zijn lats (o.a.).