AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet kunnen hoor als je het niet in de eerste 4-6 weken ofso in je cruise doet.

Ik ga dus binnenkort cruisen op 250 test. Ik heb hier nog geen ervaring mee. Is dit ook voldoende gear om mijn massa vast te houden wanneer ik de laatste weken van de cruise ga cutten?
Ekte mannen cruisen op 300 test-e.

Ik heb altijd op 300 test-e cruise gecut. No biggie.

Ik cruise op 125, maar hoef enkel een UB in stand te houden, scheelt de helft.

Ik ga dus binnenkort cruisen op 250 test. Ik heb hier nog geen ervaring mee. Is dit ook voldoende gear om mijn massa vast te houden wanneer ik de laatste weken van de cruise ga cutten?
Ja, zolang je maar niet direct gaat cutten dat is meestal niet optimaal.

Waarom is aan het begin van je cruise cutten niet optimaal? :o

• Like
Waarderingen: BB_
Ik begin mn cut altijd een paar weken in de cruise. Meest hoeft er maar een paar procent af dus gewoon easy paar 100 kcals eronder. Mocht ik daarna toch nog hard willen cutten gooi ik er bijv beetje tren bij na een paar weken.

Ik begin mn cut altijd een paar weken in de cruise. Meest hoeft er maar een paar procent af dus gewoon easy paar 100 kcals eronder. Mocht ik daarna toch nog hard willen cutten gooi ik er bijv beetje tren bij na een paar weken.
Lijkt mij ook prima kunnen. Ik denk dat als je cut langer duurt dan je blast, je beter je cut kan starten in de cruise dan eindigen. Dat ga ik volgende keer anders doen ( dan bedoel ik in mijn cruise al cutten).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.250
Vandaag om de pijntjes heen getraind. Alles highrep. Been hersteld goed, onderarmen ook alweer wat beter. Hopelijk maandag het programma weer hervatten. Morgen nog een extra rustdagje.

Pec fly ss rope extensions
5 sets

Dumbbell curls
4 sets

Overhead cable extensions
4 sets

Machine curls
Shitload aan sets

Db kickbacks
4 sets

crossed cable rear delts
6 sets

Cable flyes
3 sets

Machine lateral raise
4 sets

Calves
6 sets

Poeptreen maar het is een treen.
Bw is stijgende maar voel mij ook steeds meer varken.

Snapchat-423896024.jpg

@Apw voor jou een frontbicep geprobeerd
Snapchat-1051607705.jpg

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik denk dat ik met een jaartje best een compleet en vol fysiek heb.

Laatst bewerkt:
Bruut bro, echt wel sick bij jou

Mijn veren zijn op maatje :dunno:

Ziet er goed uit kerel. Wat vind je zelf nog verbeterpunten?

De t*fus man, wat een tank :roflol:

Geil

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven