Fitness Seller

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik zou idd ook wat meer aandacht geven aan je UB, benen is gewoon onderhouden
jammer als je uit verhouding geraakt, hoe groter je benen, hoe kleiner je torso oogt :)

Nog meer?
 
Echt fucking bruut man. Kan nog steeds niet geloven dat die armen 44 cm zijn. Lijken zo wat groter dan de mijne.


Je zit toch aan de tren? Dan is het waarschijnlijk hypo.

Denk het ook. Herinner mij dat ik in het verleden ook vaker met een ziek gevoel wakker werd. 's ochtends was het altijd weer weg. Het is nu ook wakker worden, rillen van de kou, mijzelf inpakken en de volgende keer dat ik wakker wordt heb ik nergens last van. Elke keer maar 1x per nacht. Tren is rommel. :roflol:

Of zweet wat je lichaam afkoelt :p

Dacht ik ook aan, op dat soort momenten zweet ik ook veel. Alleen is het een uur later weer weg terwijl ik dan nog zeiknat ben en de deken en lakens ook.
Je lats zijn wel dikker geworden zo te zien, maar in vergelijking met de rest kunnen ze best nog wat meer flare gebruiken in de (double) biceps pose. Misschien is het de controle over je schouderbladen. Kevin Levrone had daar ook moeite mee en dat was niet de eerste de beste.

Klopt, blijft een verbeterpunt. Maar dat zal altijd zo blijven indien ik de rest ook volop blijf trainen. Sommigen trainen een spiergroep die wat voor loopt om de week of 1x per week met weinig volume. Maar dat zie ik niet zitten. Alles moet groter, uit verhouding of niet.
 
Laatst bewerkt:
Kut hond
Snapchat-466987543.jpg
 
Vandaag om de pijntjes heen getraind. Alles highrep. Been hersteld goed, onderarmen ook alweer wat beter. Hopelijk maandag het programma weer hervatten. Morgen nog een extra rustdagje.

Pec fly ss rope extensions
5 sets

Dumbbell curls
4 sets

Overhead cable extensions
4 sets

Machine curls
Shitload aan sets

Db kickbacks
4 sets

crossed cable rear delts
6 sets

Cable flyes
3 sets

Machine lateral raise
4 sets

Calves
6 sets

Poeptreen maar het is een treen.
Bw is stijgende maar voel mij ook steeds meer varken.

Bekijk bijlage 498293

Apw voor jou een frontbicep geprobeerd
Bekijk bijlage 498294

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik denk dat ik met een jaartje best een compleet en vol fysiek heb.
Streef.

Emoji_4_v4.jpg
 
Squat
8x60
5x80
3x100
2x120
2x140
1x160

175xMR10 = 8 reps gedaan aangezien ik nog steeds last heb vd quad, ze zijn ook enorm stijf aan beide kanten
7x3x170 (60 sec rust)
3 minuten rust > 10x170
Met squatten altijd in strijd met mijn mindset. Kut squats.
Brachialis helaas weer gevoelig, pech gehad dan. Genoeg rust gehad.

RDL
8x60
8x100
8x120
8x140
8x160
8X180

Godver, had al pomp na de squats.

Calves
10000 sets (ongeveer)

En gewicht een dikke kg omhoog zonder dat er getraind is. Oeps.
 
Squat
8x60
5x80
3x100
2x120
2x140
1x160

175xMR10 = 8 reps gedaan aangezien ik nog steeds last heb vd quad, ze zijn ook enorm stijf aan beide kanten
7x3x170 (60 sec rust)
3 minuten rust > 10x170
Met squatten altijd in strijd met mijn mindset. Kut squats.
Brachialis helaas weer gevoelig, pech gehad dan. Genoeg rust gehad.

RDL
8x60
8x100
8x120
8x140
8x160
8X180

Godver, had al pomp na de squats.

Calves
10000 sets (ongeveer)

En gewicht een dikke kg omhoog zonder dat er getraind is. Oeps.
Nice, Let wel op met de pijntjes. Wellicht effe iemand naar laten kijken?
 
Nice, Let wel op met de pijntjes. Wellicht effe iemand naar laten kijken?

Brachialis is overbelast, heb dat eerder gehad. Trekt vanzelf weg bij voldoende rust. Is gewoon ff kut nu, beetje proberen eromheen te trainen en evt vervangede oefeningen doen.
 
Brachialis is overbelast, heb dat eerder gehad. Trekt vanzelf weg bij voldoende rust. Is gewoon ff kut nu, beetje proberen eromheen te trainen en evt vervangede oefeningen doen.
Mazzelaar. Ik heb al sinds november pijn n mijn linkerbrachialis. Flossen, maanden rust, niet direct belasten, helpt allemaal geen reet.

nouja, ik kan lat pulldowns doen maar pull-ups dus niet.
 
Mazzelaar. Ik heb al sinds november pijn n mijn linkerbrachialis. Flossen, maanden rust, niet direct belasten, helpt allemaal geen reet.

nouja, ik kan lat pulldowns doen maar pull-ups dus niet.

Pull-ups voel ik ook, chinups gaan beter. Ik denk dat het met een volledige week rust wel weg is. In het verleden ook lang mee geworsteld, halterschijven vasthouden deed zelfs pijn. Destijds stug doorgetraind en op een gegeven moment was het weg, duurde wel maanden.
 

deze heeft mij echt enorm geholpen man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven