- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Doelde op achter liggende spiergroepen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doelde op achter liggende spiergroepen
1,61 en een half jaHoe de hell kan je zo'n tank zijn en toch zo licht? ben je 1m40?
Ik denk dat het nu ook al best compleet en vol is hoor, zo een fysiek als van jou kom je i.r.l zelden tot nooit tegen.

Ziet er goed uit kerel. Wat vind je zelf nog verbeterpunten?

Hoe de hell kan je zo'n tank zijn en toch zo licht? ben je 1m40?
Echt fucking bruut man. Kan nog steeds niet geloven dat die armen 44 cm zijn. Lijken zo wat groter dan de mijne.Vandaag om de pijntjes heen getraind. Alles highrep. Been hersteld goed, onderarmen ook alweer wat beter. Hopelijk maandag het programma weer hervatten. Morgen nog een extra rustdagje.
Pec fly ss rope extensions
5 sets
Dumbbell curls
4 sets
Overhead cable extensions
4 sets
Machine curls
Shitload aan sets
Db kickbacks
4 sets
crossed cable rear delts
6 sets
Cable flyes
3 sets
Machine lateral raise
4 sets
Calves
6 sets
Poeptreen maar het is een treen.
Bw is stijgende maar voel mij ook steeds meer varken.
![]()
@Apw voor jou een frontbicep geprobeerd
![]()
Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik denk dat ik met een jaartje best een compleet en vol fysiek heb.
Je zit toch aan de tren? Dan is het waarschijnlijk hypo.De afgelopen dagen word ik 's nachts wakker van de kou, zit dan te trillen in bed.
Iemand bekend mee?
Ik slaap met ventilator aan. Al twee jaar.. ja ik ben apartDe afgelopen dagen word ik 's nachts wakker van de kou, zit dan te trillen in bed.
Iemand bekend mee?
Of zweet wat je lichaam afkoeltJe zit toch aan de tren? Dan is het waarschijnlijk hypo.

Buiten je lats weinig, misschein overall nog wat meer UB massa, want je benen zijn echt huge.
tren vriend. tren.De afgelopen dagen word ik 's nachts wakker van de kou, zit dan te trillen in bed.
Iemand bekend mee?
Klopt ook.
Dit is mooi gezegd, zo bekijk ik hier ook veel fysieken.