XXL Nutrition

Je moeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

MR10= max reps maar mag niet meer dan 10 reps zijn.
Bij 10 reps doe je 10 triples met 60 sec rust.
Bij 8-9 reps doe je 8 triples.
Bij 7 reps doe je 5 triples.
Haal je geen 7 reps dan skip je de backoff sets en verlaag je jouw 1rm.
 
Ok en dat is dan met een bepaald percentage van je 1RM? Doe je dat alleen bij de squat?
 
Die ene kilo ? Wel in de spieren of ?
Misschien juist wel goed hersteld door de rustige training en de kroketten?
 
Die ene kilo ? Wel in de spieren of ?
Misschien juist wel goed hersteld door de rustige training en de kroketten?

Ja een kg gainen in het weekend dat zal vast allemaal spiermassa zijn, waarschijnlijk door extra rust, rust = groei.
 
Voeding van vandaag, kan niet geloven dat dit maar 3650 kcals waren...had er echt moeite mee.

Penne 500 gram
Ui 300 gram
Spinazie a la creme 750 gram
2 x makreelfilet op water 88 gram
makreel in tomatensaus 125 gram
zalmstukjes 110 gram
tonijnstukken 150 gram
1 appel
whey 50 gram
brinta 50 gram
 
Zo laatste bak is leeg, nu naar bedje toe. Morgenvroeg afspraak bij de tatttooshop. Ik ga het logo van Gold's Gym in mijn nek laten zetten, iets wat ik al heel lang wil. Trainen heeft zo'n enorme impact op mijn leven, de gym heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben, dat is mij goud waard. Heb er zin in!
 
Zo laatste bak is leeg, nu naar bedje toe. Morgenvroeg afspraak bij de tatttooshop. Ik ga het logo van Gold's Gym in mijn nek laten zetten, iets wat ik al heel lang wil. Trainen heeft zo'n enorme impact op mijn leven, de gym heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben, dat is mij goud waard. Heb er zin in!
Lijkt me best ziek, heb je al meer tattoo’s of is dit je eerste? Succes morgen
 
Voeding van vandaag, kan niet geloven dat dit maar 3650 kcals waren...had er echt moeite mee.

Penne 500 gram
Ui 300 gram
Spinazie a la creme 750 gram
2 x makreelfilet op water 88 gram
makreel in tomatensaus 125 gram
zalmstukjes 110 gram
tonijnstukken 150 gram
1 appel
whey 50 gram
brinta 50 gram
Die 500g penne moet je wel voelen ja.... net als een kilo ui en spinazie....
 
Zo laatste bak is leeg, nu naar bedje toe. Morgenvroeg afspraak bij de tatttooshop. Ik ga het logo van Gold's Gym in mijn nek laten zetten, iets wat ik al heel lang wil. Trainen heeft zo'n enorme impact op mijn leven, de gym heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben, dat is mij goud waard. Heb er zin in!
Echt?
 
Zo laatste bak is leeg, nu naar bedje toe. Morgenvroeg afspraak bij de tatttooshop. Ik ga het logo van Gold's Gym in mijn nek laten zetten, iets wat ik al heel lang wil. Trainen heeft zo'n enorme impact op mijn leven, de gym heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben, dat is mij goud waard. Heb er zin in!
Ik wil al heel lang het molecuul van trenbolone acetate laten zetten :roflol:

1596003220558.png
 
Zo laatste bak is leeg, nu naar bedje toe. Morgenvroeg afspraak bij de tatttooshop. Ik ga het logo van Gold's Gym in mijn nek laten zetten, iets wat ik al heel lang wil. Trainen heeft zo'n enorme impact op mijn leven, de gym heeft mij gemaakt tot wat ik nu ben, dat is mij goud waard. Heb er zin in!

:thinking:

Maar goed, trek ik een strakker shirtje aan en je ziet de aders op mijn armen lopen dat schrikt men ook vaak af...Maar ik doe het ook voor mijn kleine. Ik wil niet dat de ouders van andere kindjes later denken van oh dat is het zoontje van die ene kerel.
 
ik een zeilschip op mn borst maar is helaas gezonken
 
Incline bench, flat was bezet.
10x95
8x100
8x107,5

Verder maar om de pijntjes heen trainen, dan maar lichter, holds etc.

Low row
15x40
15x60
15x80
15x100

Machine shoulderpress (plates) single arm
15xmachine
15x10
15x20
15x30
12x40
10x50

Latpull
4x15x6

Chest press
30x31,8
20x68
3x12x93,5 niet volledig uitdrukken 2 tellen vasthouden

Reverse grip cable extensions
6x15

Db preacher curls
5x15x12,5
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven