- Waardering
- 34.342
Dat geloof ik wel, maar dat je na een positieve test naar de gym en supermarkt gaat, haha. Dat er mensen zijn die dat geloven.
Waarom niet? Is gewoon een griepje man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geloof ik wel, maar dat je na een positieve test naar de gym en supermarkt gaat, haha. Dat er mensen zijn die dat geloven.
Haha dat zou je vriendin niet accepteren
Haha dat zou je vriendin niet accepteren
edit: tenzij ze nog steeds niet thuis is gekomen met camel jr
Omdat je daar dacht ik toe verplicht wordt.Ze weet toch dat ze mij niet tegen kan houden, ik doe wat ik wil. Snap niet dat men er zo'n big deal van maakt, met een griepje ga je jezelf toch ook niet opsluiten? En zo slecht voel ik mij ook weer niet.
Omdat je daar dacht ik toe verplicht wordt.
![]()
Informatiebrief positief getest persoon | LCI richtlijnen
Informatiebrief bij de LCI-richtlijn COVID-19 Deze informatebrief is per 10-03-2023 vervallen n.a.v. het 146e OMT-advies.lci.rivm.nl
Waarom heb je je dan eigenlijk laten testen?
Wat vindt je omgeving ervan en hoe zou jij reageren als iemand in de sportschool zou vertellen positief getest te zijn, maar toch te komen trainen. Misschien vermijd jij het contact met ouderen enzo wel, maar doen de mensen die jij mogelijk besmet dat ook en hoe zie je of iemand binnen de risicogroep valt ?Onder de brug pissen mag ook niet....ik heb mij laten testen zodat ik betaald verlof krijg.

Wat vindt je omgeving ervan en hoe zou jij reageren als iemand in de sportschool zou vertellen positief getest te zijn, maar toch te komen trainen. Misschien vermijd jij het contact met ouderen enzo wel, maar doen de mensen die jij mogelijk besmet dat ook en hoe zie je of iemand binnen de risicogroep valt ?
Dus je hebt zo'n hekel aan je werk dat je liever onder het mom van ziek thuis zit?
Ben nog steeds van mening dat je loopt te trollen, haha, je bent veel slimmer dan dit.![]()
Blijf gewoon lekker even thuis. Niet voor jezelf, maar om te voorkomen dat we straks weer een paar duizend extra dode bejaarden hebben.

Een vriendin van me werkt in de zorg met ouderen in een zorginstelling.
Ze (onbeschermd) kwam bij een patiënt op de kamer, waarvan later bleek dat ze corona symptonen had, n.l saturatie van 70 (100) en dus opgenomen werd.
Die mevrouw was de enige bron aldaar in de instelling.
Mijn vriendin belde me gisteren om af te zeggen om samen bij mij thuis een pizza te komen eten.
Volgens protocol is ze nu 2 wkn thuis in quarantaine. Ze voelde zich (nog) goed.
Toch ben ik blij dat ze heeft afgebeld natuurlijk.
Kijk zo hoort het...![]()
Totdat iemand z'n vrouw en/of kind infecteert. Wat niet weet wat niet deert, toch? Hadden ze hun verantwoordelijkheid maar moeten nemen.
Best egoïstisch eigenlijk, als iedereen zo zou denken zouden we niet eens kunnen trainen en hadden we misschien wel een lockdown. Maarja al die besmettingen van een zwaar besmettelijk virus zijn natuurlijk eigen verantwoordelijkheid he...
De rest vd dag blijf ik wel thuis, heb hier nog genoeg te doen en begin toch aardig last te krijgen van een naar hoestje.Heb genoeg materiaal thuis alleen geen airco, zometeen weer een sessie doen en daarna naar de winkelDe rest vd dag blijf ik wel thuis, heb hier nog genoeg te doen en begin toch aardig last te krijgen van een naar hoestje.

Blijf gewoon lekker even thuis. Niet voor jezelf, maar om te voorkomen dat we straks weer een paar duizend extra dode bejaarden hebben.
Ik ga met haar op vakantie, wat denk jij negatief zeg!!Ze heeft je gewoon gedumpt maar je hebt het nog niet door.