AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nu ben je opeens milder, ik had geen klachten en mij noemde je een crimineel omdat ik in Duitsland ging sporten. Lekker hypocriet ben jij.

Jij hebt een voorbeeldfunctie. Als ik had geweten dat jij zo krampachtig kinderachtig zou reageren, had ik het ook anders gebracht.

Laatst bewerkt:
Gaat het?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.427

Jawel, veel last gehad van maagklachten en vermoeidheid..gaat nu weer wat beter. Desondanks erg veel moeite met het behalen van mijn kcals. Trainen doe ik momenteel op gevoel, verder ook aan het cruisen nu.

Treen van vandaag

Wiebelsquats.
10x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160
10x170
6x190
15x100 paused

Yo camelus, doe jij eig bodybuilding squats of meer powerlifting squats?

Hij doet een combinatie van de twee.
Dus quatterreps met wrist wraps
@Camelus nee ik bedoelde eig of je tijdens de reps braced, ass to grass zakt en glutes squeezed in de top of dat je meer bb style zakt tot parallel, omhoogkomt en gelijk doorgaat met de volgende rep en dus niet echt let op bracen etc

• #3.433
Dus quatterreps met wrist wraps
@Camelus nee ik bedoelde eig of je tijdens de reps braced, ass to grass zakt en glutes squeezed in de top of dat je meer bb style zakt tot parallel, omhoogkomt en gelijk doorgaat met de volgende rep en dus niet echt let op bracen etc

nee ik doe geen fancy shit en ga geen lulverhalen opzetten omdat ik een homo ben die halve reps doet

wie let er nou niet op bracen??

Ben je positief getest op coreauna?

Stelde idd @vntl dezelfde vraag, die gaf dus bovenstaand antwoordt. Aangezien je nogal een goed fysiek hebt imo net zoals dirk was ik (met je powerbuilding style of training) benieuwd wat je deed. Just asking man

10x170 zonder bracen, dan zou je toch gewoon dubbelvouwen
Juist bracen is een grote hap lucht nemen, deze vastzetten en reppen tot de rep gedaan is, dan uitademen en herhalen. Aangezien de meeste bbers niet letten op bracen maar gewoon inademen, excentrische beweging maken en op de concentrische beweging uitademen. Er zijn er zat die gewoon die gewichten zo reppen. Alleen was ik benieuwd of kameel het zo deed omdat er natuurlijk met een goede brace meer valt te behalen dan simpelweg ademen

• Like
Waarderingen: BB_
  • #3.440
Stelde idd @vntl dezelfde vraag, die gaf dus bovenstaand antwoordt. Aangezien je nogal een goed fysiek hebt imo net zoals dirk was ik (met je powerbuilding style of training) benieuwd wat je deed. Just asking man

Ja snap ik, maar voor mij bestaat er maar 1 squat. De rest is gewoon een slap verhaal.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven