MuscleMeat

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Momenteel ben ik niet gedisciplineerd genoeg bezig met voeding/training, al maanden loop ik tegen ons te zeggen vanaf maandag gaan wij er weer voor..het is er nog niet van gekomen. En er is nog twijfel, mannetje links zegt laat die rotzooi toch zitte n ennhet manneke rechts zegt gains gains gains
IN! :D:D
Teringsterk en groot voor iemand die niet supergedisciplineerd is. Voor iemand die dat wel zou zijn ook trouwens.
 
Nice........ik ben ook in!
 
kuur hard of kuur niet
 
down as a clown charlie brown ! Nog steeds in Bruur
 
ze hebben mij natuurlijk benaderd maar dit heb ik afgewezen.

Ik ben ook benaderd maar omdat ik vrienden was met een of andere saik en hij BB_ en 28taP pestte mocht het niet meer. Moest hier namelijk hard om lachen
 
IN! :D:D
Teringsterk en groot voor iemand die niet supergedisciplineerd is. Voor iemand die dat wel zou zijn ook trouwens.

Ik ben wel wat kg’s zwaarder dat zal meespelen. Daarnaast echt overtuigd dat 5/6 x per week knallen mij tegen gaat zitten. Destijds ook een enorm hoog ck gehalte, dus dat zegt ook wel wat.

Nice........ik ben ook in!

:)


kuur hard of kuur niet

Ga jij even met je ballen spelen ja

Ik ben natuurlijk in, bro

Yeah dikkerdjes united.
 
Ik ben ook benaderd maar omdat ik vrienden was met een of andere saik en hij BB_ en 28taP pestte mocht het niet meer. Moest hier namelijk hard om lachen

Je raakt een gevoelige snaar bij mij, ik ben nou eenmaal een zacht ei. We hadden een teen gemeen en toch ging het mis. Was het de min karma? Ik wou dat ik het wist. Stiekem hoop ik dat jij mijn maatje nog wilt zijn, samen zijn we groot en is dbb klein. Laten we hier samen regeren en vooral niet meer tegen elkaar keren. Lijkt je dat niet leuk? Dan beloof ik je meteen dat ik je moeder niet meer neuk. Kusje?
 
In:p
 
Je raakt een gevoelige snaar bij mij, ik ben nou eenmaal een zacht ei. We hadden een teen gemeen en toch ging het mis. Was het de min karma? Ik wou dat ik het wist. Stiekem hoop ik dat jij mijn maatje nog wilt zijn, samen zijn we groot en is dbb klein. Laten we hier samen regeren en vooral niet meer tegen elkaar keren. Lijkt je dat niet leuk? Dan beloof ik je meteen dat ik je moeder niet meer neuk. Kusje?
Haha, jij kan vast ook geweldige Sinterklaasgedichten schrijven, ik zal nog even in dit log blijven. Het wordt hier immers aardig druk; in mijn log is het sinds ik off ben aardig ruk. Ik hoop dat je weer fanatiek gaat trainen; zet die spuit maar in je benen. Sinds z'n maatje Big Rob is verbannen van dit forum, is Wanna hier nog het enige schorem. Het is fijn dat jij z'n moeder vanaf nu met rust laat; dadelijk verdrinkt ze nog in al dat zaad. Ik ga nu toch maar naar mijn bedje toe, in verband met m'n gainz en 'k ben eigenlijk ook best moe. Toedeloe! :kiss:
 
in! lekker rellen tussen de trainingen door :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven