AndroidHealthClinic

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd man!!:rocknana::rocknana:
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd:)

We zijn zwanger? :o
 
Het is nog vroeg maar fuck it. Vandaag voor het eerst het hartje van mijn kindje gehoord, we zijn nu 8,5 week zwanger :cheer::cheer:
Dat zijn mooie dingen. Proficiat!
 
Congratz!! :heart:
 
Gefeliciteerd! De buikgrap heb je zelf al gemaakt.
 
Gefeliciteerd! Meteen een goed begin van je log.
 
Gefeliciteerd, super!! :D
 
In!
Inspire me, bro
 
Het is nog vroeg maar fuck it. Vandaag voor het eerst het hartje van mijn kindje gehoord, we zijn nu 8,5 week zwanger :cheer::cheer:
Gefeliciteerd! Leuk man. Kan me nog goed herinneren bij mijn kids. Now the shit has become real. :D
 
Allen bedankt voor de felicitaties. Na alle ellende wat wij hebben doorstaan is dit iets wat wij niet verwacht hadden. Hierdoor zitten we ook continue te pieken of het allemaal wel goed gaat, daarom krijgen wij ook wekelijks een echo. Het mooie van het verhaal is dat dit een zwangerschap is die op de natuurlijke manier is ontstaan. Fingers crossed! Vandaar dat ik ook twijfel op het gebied van AAS. Het blijft een risico en ik wil het liefst zo lang mogelijk gezond blijven voor mijn kleine.
 
Vandaar dat ik ook twijfel op het gebied van AAS. Het blijft een risico en ik wil het liefst zo lang mogelijk gezond blijven voor mijn kleine.
Begrijp het volkomen. Op een gegeven moment gaat het niet meer alleen nog om jezelf.
 
Er is vandaag getraind, heb er een korte training van gemaakt omdat ik niet zo fit ben.

Benchjes
5x75
5x90
2x5x100
5x4x110

Nog wat machine rows en lat pulldowns in de vorm van een piramide set. Licht beginnen en eindigen met 1-2 zwaardere sets.

Na het trainen de kleedkamer in. Ligt er daar een broek van iemand die een spinninglesje had gedaan. De beste man was gaan douchen en had niet door dat zijn strontvlek open en bloot in het zicht lag. Lekker.

Vervolgens gaan tanken met de motor. Kom ik erachter dat ze er tegenwoordig e10 in donderen. Dat laten ze dan weten d.m.v. een klein wit stickertje met e10 erop, dat plakken ze dan onder de grote groene sticker van euro 95.

En nu werken tot 10, dus zal wel veel online zijn :eyebrow:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven