- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Super tanken dus... Zag het net op tijd de vorige keer.Kom ik erachter dat ze er tegenwoordig e10 in donderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super tanken dus... Zag het net op tijd de vorige keer.Kom ik erachter dat ze er tegenwoordig e10 in donderen.
Super tanken dus... Zag het net op tijd de vorige keer.
Leef jij onder een steen? Dat dat ging veranderen heeft overal gestaanEr is vandaag getraind, heb er een korte training van gemaakt omdat ik niet zo fit ben.
Benchjes
5x75
5x90
2x5x100
5x4x110
Nog wat machine rows en lat pulldowns in de vorm van een piramide set. Licht beginnen en eindigen met 1-2 zwaardere sets.
Na het trainen de kleedkamer in. Ligt er daar een broek van iemand die een spinninglesje had gedaan. De beste man was gaan douchen en had niet door dat zijn strontvlek open en bloot in het zicht lag. Lekker.
Vervolgens gaan tanken met de motor. Kom ik erachter dat ze er tegenwoordig e10 in donderen. Dat laten ze dan weten d.m.v. een klein wit stickertje met e10 erop, dat plakken ze dan onder de grote groene sticker van euro 95.
En nu werken tot 10, dus zal wel veel online zijn![]()
Klopt, is geen echt probleem. Liever niet natuurlijk.

Kun je vast wennen aan de luiers.Na het trainen de kleedkamer in. Ligt er daar een broek van iemand die een spinninglesje had gedaan. De beste man was gaan douchen en had niet door dat zijn strontvlek open en bloot in het zicht lag. Lekker.
Super tanken dus... Zag het net op tijd de vorige keer.
vast niet, maar was meer de frustratie dat ze het niet goed aangeven en niets anders aanbieden
Leef jij onder een steen? Dat dat ging veranderen heeft overal gestaan
In!
En congrats! Geniet er van zolang ze nog klein zijn![]()
Kun je vast wennen aan de luiers.
Kun je je topictitel niet vanderen van 'moeder' naar 'vader', of doe je dat pas over 7 maanden?

Huisje boompje beestje leven staat je te wachten. Dit is het einde. Je komt in een sleur terecht waar je tot je hopelijk 70ste in blijft zitten als het niet later is.
Desondanks van harte met de kleine, ik wens jullie veel geluk saampjes.
Ik zou wanna niet ikn als ik er geen negatief sausje overheen zou gooien. Bij deze . Desondanks ben ik happy de peppie voor je.
Om snel voor je verantwoordelijkheden weg te kunnen rijden.Als je een spannende motor hebt is het leven niet zo gauw een sleur.

Totdat jij ('s nachts ) aan de beurt bent.
Om snel voor je verantwoordelijkheden weg te kunnen rijden.![]()
Als je een spannende motor hebt is het leven niet zo gauw een sleur.

Als je een spannende moderator hebt is het leven niet zo gauw een sleur.

Waauwww gefelciteerd jullieHet is nog vroeg maar f**k it. Vandaag voor het eerst het hartje van mijn kindje gehoord, we zijn nu 8,5 week zwanger![]()