AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik zou er 2.20 over doen als ik over Nederland rij, maar dan zou ik liever de route over duitsland pakken en met de motor gaan... :) Wie weet doe ik dat nog wel eens in de zomer, leuke smoes voor een lekker ritje.
O dus jij gaat mij misbruiken voor een mooie rit. Nja beter deze misbruik dan dat je vroeger deed :trollface:

Thanks voor je reactie. Helder en solide plan van aanpak! Resultaten liegen er ook niet om...ga zo door!

Kameel gaat niet na de kerk

• Topic Starter Topic Starter
vandaag dus dag 1 vd nieuwe cycle

squats
5x125
4x155
2x3x165
4x2x190

2 ct paused bench
5x80
4x90
2x3x105
5x3x117,5

incline dumbell fly
5x10

squats
5x115
4x135
2x3x155
4x3x180 voelde licht :)

triceps 10x5
back extensions 10x5
barbell curl 4x8

Eerste kg is een feit: 90,1 bw

Wat is de gedachte achter 2x sq per training?

Wat is de gedachte achter 2x sq per training?

even een stukje geciteerd

' Sheiko bestaat in feite uit heel veel sets van relatief weinig herhalingen met een relatief laag gewicht. Die lage intensiteit stelt in je staat om vaak te trainen, en door iets vaak te doen, wordt je ergens beter in.
Die trainingsfrequentie, korte rustperioden, cumulatieve vermoeidheid, vormt als het ware je zwaartecomponent van het programma, niet de percentages en gewichten die je gebruikt. '

Jouw normen en waarden.

Hoe gaat het met de moeder in spe feitelijk?
Loopt(waggelt) alles nog goed?

Ow ik ben niet gelovig, de pastoor was op bezoek in de klas, aardige vent, altijd snoep op zak. Ik was niet aan het opletten en ineens staken er een aantal klasgenootjes hun vinger in de lucht, bang om iets mis te lopen deed ik het ook maar. En toen moest ik ineens elke zondagochtend in de kerk zitten, de pastoor zijn wijntje geven en zijn handjes wassen. Voor de rest zitten en zwijgen. Zelfs op zomerkamp geweest met die gasten. Heb mij enorm vermaakt, alleen vond ik de verplichte ochtendmis verschrikkelijk.

Training 2 week 1: verspreid over twee dagen met wat meer volume, gisteren had ik namelijk te weinig tijd.

2ct paused bench
5x85
6x100
3x110
5x2x125
4x4x105

db fly 5x10
cable extensions 5x10
side raise 5x10

Pulldown
15x60
10x80
8x100
8x130
8x130
8x130

Tbar
10x35
8x60
8x70
8x80

Farmers walk
8x20 stappen x 80 kg

Even lopen kloten met het bevestigen van de straps, toen ze goed zaten kon ik er goed mee lopen en kwamen de gewichten niet tegen mijn benen aan.
Gewicht/Volume is nog zoeken.

Vooralsnog geen deadlift. Zondag de auto uitgezogen en loop alweer twee dagen met pijn rond. Donderdag naar de ha met mijn klachten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven