- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet
squats
5x110
4x130
2x3x150
2x2x170
3x1x190
bench
5x80
2x3x105
2x2x117.5
3x1x132.5
2x2x117.5
Flyes, squats en goodmornings niet meer gedaan, het voelde vandaag allemaal maar wat stroef aan. Schouder wordt er ook niet beter op. Volgende week deload weekje. Vervolgens ook beginnen met kcals omlaag schroeven, ben te dik.
Ben je te dik of ben je vet ? ...vriend!

pauze reps dus na elke rep bv 10-15" pauze?? of wat bedoel je? en dan een AMRAP?
Nice qua plan van aanpak. Mag ik vragen hoe je routine eruit komt te zien?
pauze reps dus na elke rep bv 10-15" pauze?? of wat bedoel je? en dan een AMRAP?
maar je gooit de intensiteit niet omhoog?
ok begrijp je BP paused 2-3" Die AMRAP is idd fijn om af te sluiten wanneer het volume wat laag is (bv bij 5x3, 3x3 of 5x1}Bij elke rep twee tellen de stang laten rusten op de borst. Rep outs komen niet voor in dit schema, maar soms wijk ik af en maak ik er een pret training van...dan kan het zijn dat ik een amrap setje doe.
ok begrijp je BP paused 2-3" Die AMRAP is idd fijn om af te sluiten wanneer het volume wat laag is (bv bij 5x3, 3x3 of 5x1}
Ja klopt, jij Benched 4x/wk dan kun je ook niet zo intensief gaan High frequency is max 80% 1RM denk ik?Klopt maar dat zal niet vaak voorkomen. Ik bench elke training dus ik moet zorgen dat ik niet te veel ga spelen.
Waarom op deadlift dagen? Die belast je dan toch al?Verder heb ik een setje farmer walks handles besteld, verwacht ik morgen in huis te hebben. Dus die zal ik ook twee keer per week op de deadlift dagen gaan doen.
Dat is toch idealer dan de dag nadat je hebt gedeadlift, aangezien het dezelfde spiergroepen betreft. Voor beide valt wat te zeggen.Waarom op deadlift dagen? Die belast je dan toch al?
Hmm ja is afhankelijk van hoe vaak je traint idd en wanneer je je rust plant.Dat is toch idealer dan de dag nadat je hebt gedeadlift, aangezien het dezelfde spiergroepen betreft. Voor beide valt wat te zeggen.
Boeren? Nou, om iets te vreten te hebben natuurlijk. Anders ga ik dood.Hmm ja is afhankelijk van hoe vaak je traint idd en wanneer je je rust plant.
en waarvoor je de farmers wilt inzetten ook.
Ik boeren loop kameel eruitHmm ja is afhankelijk van hoe vaak je traint idd en wanneer je je rust plant.
en waarvoor je de farmers wilt inzetten ook.