AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker man, 3tjes en dubbels. Power en hardere look.

squats
5x110
4x130
2x3x150
2x2x170
3x1x190

bench
5x80
2x3x105
2x2x117.5
3x1x132.5
2x2x117.5

Flyes, squats en goodmornings niet meer gedaan, het voelde vandaag allemaal maar wat stroef aan. Schouder wordt er ook niet beter op. Volgende week deload weekje. Vervolgens ook beginnen met kcals omlaag schroeven, ben te dik.

Doe je al exorotaties voor je schouder(s)?

• Topic Starter Topic Starter
Aantal dagen ziek geweest. Vandaag weer getraind.

Wu: fietsen, side raise, front raise, Straight arm pulldown

Paused bench
5x80
4x100
2x3x105
5x3x117,5

Squats
5x110
4x130
2x3x150
3x170
3x190
3x200

Flat db press
2x8x45

Flat db flyes
2x10x20

Morgen begint er weer een nieuwe cycle. Het loggen zal ik dan ook wat actiever gaan doen.

Momenteel begonnen met een cut, ik eet nu 3000 kcals en dit blijf ik doen. Mocht het stagneren dan voeg ik cardio toe.

De nieuwe cycle is gebaseerd op een 220 squat (+10), 145 bench(+0) en 140 (+140) deadlift.
Op de squat dus 10 kg meer en de bench blijft gelijk. Wat ik bij de bench ga doen is elke rep pauzeren, in de vorige cycle heb ik slechts enkele sets gepauzeerd.
Deadlift dus weer terug in het schema op licht gewicht, mocht het nog te vroeg zijn dan gaat hij er weer uit.

Verder heb ik een setje farmer walks handles besteld, verwacht ik morgen in huis te hebben. Dus die zal ik ook twee keer per week op de deadlift dagen gaan doen.

Nice qua plan van aanpak. Mag ik vragen hoe je routine eruit komt te zien?

Nice qua plan van aanpak. Mag ik vragen hoe je routine eruit komt te zien?

Mijn trainingen zijn gebaseerd op de templates van Sheiko. De weken lijken op elkaar maar zijn allemaal net wat anders. Het komt neer op 2x sq, 2x dl en 4x bp. Hiernaast doe ik nog overige oefeningen zoals ze gepland staan of naar eigen invulling. Zo zijn farmer walks geen vast onderdeel, maar ga ik ze wel consequent doen.

pauze reps dus na elke rep bv 10-15" pauze?? of wat bedoel je? en dan een AMRAP?
maar je gooit de intensiteit niet omhoog?

Bij elke rep twee tellen de stang laten rusten op de borst. Rep outs komen niet voor in dit schema, maar soms wijk ik af en maak ik er een pret training van...dan kan het zijn dat ik een amrap setje doe.

Bij elke rep twee tellen de stang laten rusten op de borst. Rep outs komen niet voor in dit schema, maar soms wijk ik af en maak ik er een pret training van...dan kan het zijn dat ik een amrap setje doe.
ok begrijp je BP paused 2-3" Die AMRAP is idd fijn om af te sluiten wanneer het volume wat laag is (bv bij 5x3, 3x3 of 5x1}

Klopt maar dat zal niet vaak voorkomen. Ik bench elke training dus ik moet zorgen dat ik niet te veel ga spelen.
Ja klopt, jij Benched 4x/wk dan kun je ook niet zo intensief gaan High frequency is max 80% 1RM denk ik?
Toch ga je daar wel resultaten mee halen lijkt mij
Hoeveel cyclus draai je nog?

Dat is toch idealer dan de dag nadat je hebt gedeadlift, aangezien het dezelfde spiergroepen betreft. Voor beide valt wat te zeggen.
Hmm ja is afhankelijk van hoe vaak je traint idd en wanneer je je rust plant.
en waarvoor je de farmers wilt inzetten ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven