- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb jij weleens kameel gereden? Ik wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij weleens kameel gereden? Ik wel.

maar ik schat zo'n 3500-3700 gemiddeld, mijn onderhoud is momenteel niet hoog (gelukkig)
Mee eens . Ik vond het zielig, ben na 10 meter afgestapt.
Ja klopt, jij Benched 4x/wk dan kun je ook niet zo intensief gaan High frequency is max 80% 1RM denk ik?
Toch ga je daar wel resultaten mee halen lijkt mij
Hoeveel cyclus draai je nog?
Waarom op deadlift dagen? Die belast je dan toch al?
Meestal kom je niet boven de 80 uit, een enkele geval zit je op 85/90.
Hoeveel ik er nog ga doen weet ik niet, maar ben wel van plan om het helemaal uit te melken. Ik ben ook nieuwschierig naar dit schema icm AAS.
Deadlift is vooralsnog op een laag pitje, is meer om te kijken wat mijn onderrug gaat doen. Verder staat er in het schema vaak 2x dl in 1 sessie, vaak een reguliere icm een variant zoals off boxes, deficit, with chains oid. Ik zal op deze dagen maar 1x deadliften, zoveel volume trek ik niet.
Op deze manier is er ruimte voor farmer walks.
challenge accepted, wat krijgt de winnaar?
lol ik met mijn dikke bek altijd.Zeg het maar. ,lol ik met mijn dikke bek altijd.
Waar woon jij?
Bij je moeder.
Mee eens . Ik vond het zielig, ben na 10 meter afgestapt.

Hij woont bij zn hond of was het andersom? lekker samen ruften in de woonkamer
Heb dat altijd als mensen vol trots hun vakantiefoto's delen, waar ze op een olifant of iets hebben gereden. Ik kan het zelfs niet hebben als mensen op paarden rijden. Laat die beestjes toch![]()

Opa dont f**k met mijn hondje.Hij woont bij zn hond of was het andersom? lekker samen ruften in de woonkamer
Kerol dat is wel heel ver weg voor mijLimburg. En nee ik ben geen Limburger, ofja...in Delft geboren en woon hier al sinds mijn zesde![]()

Hij woont bij zn hond of was het andersom? lekker samen ruften in de woonkamer
Kerol dat is wel heel ver weg voor mij
Heb jij even geluk scheelt je weer een afgang.![]()

Nou jij zou mij kapot maken maar goed mag ik even dromen
. Nou jij zou mij kapot maken maar goed mag ik even dromen.
![]()
Wie weet doe ik dat nog wel eens in de zomer, leuke smoes voor een lekker ritje.