AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik krijg daar altijd last van tijdens beendagen als ik mn belt omdoe met RDL’s. Heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.084
De laatste paar dagen heb ik amper last van onwillekeurige spiersamentrekkingen. Als ik er zo over nadenk kwam dit tegelijkertijd met mijn schouderblessure opzetten. Nu mijn schouder wat beter aan voelt is het veel minder. Toeval?

Kun je trouwens specificaties aanbrengen bij je setje poepen? Is netzoals zeggen:

Squatten
1x

We willen graag tijd, perskracht, kleur, stank, evaluatie wc-papier, kringspierhypertrofie en status van je anus weten

• #1.087
Kun je trouwens specificaties aanbrengen bij je setje poepen? Is netzoals zeggen:

Squatten
1x

We willen graag tijd, perskracht, kleur, stank, evaluatie wc-papier, kringspierhypertrofie en status van je anus weten

Ik zal de eerstvolgende keer een foto maken van het resultaat. Before - drol - drol met pleepapier. Ik gebruik best veel papier, vaker gehad dat er bij het doorspoelen het water tot aan de rand staat. Of dat de pot verstopt raakt wanneer ik schijt op het werk. Maar dan loop ik gewoon weg, it wasn't me.

• #1.088
Maar ik voelde het al aankomen. Gisteren moest ik heel de dag veel scheten laten. Wanneer ik hier last van heb moet ik de dag erna vaak en veel schijten. Ik verwacht nog minimaal 1 sessie.

Hoe kun je zo’n meesterwerk zo verkrachten...

• #1.095

Het lukt mij meestal wel om het zaakje goed schoon te krijgen. Heb ik de mogelijkheid dan spoel ik het ook graag af, zet er thuis altijd de douchekop op. Best bizar dat wij in Nederland amper toiletten met bidet hebben. Doet mij denken aan een vakantie. Ik was klaar met pissen en zag er een knopje zitten. Ik dichterbij gaan kijken maar snapte het niet. Nieuwschierig als ik was het knopje ingedrukt. Dikke straal pleewater in mijn b**kes. Kon wel om mezelf lachen. Maar om terug te komen op de hygiëne van mijn anus. Ik laat mijn naad ook harsen door mijn vriendin, zo blijven er geen restjes poep in je haartjes hangen en is het makkelijker schoon te krijgen. Ik heb vaak ook vochtig pleepapier in mijn tas zitten. Vind dat ook comfortabeler vegen, heb namelijk gevoelige billetjes.

Het lukt mij meestal wel om het zaakje goed schoon te krijgen. Heb ik de mogelijkheid dan spoel ik het ook graag af, zet er thuis altijd de douchekop op. Best bizar dat wij in Nederland amper toiletten met bidet hebben. Doet mij denken aan een vakantie. Ik was klaar met pissen en zag er een knopje zitten. Ik dichterbij gaan kijken maar snapte het niet. Nieuwschierig als ik was het knopje ingedrukt. Dikke straal pleewater in mijn b**kes. Kon wel om mezelf lachen. Maar om terug te komen op de hygiëne van mijn anus. Ik laat mijn naad ook harsen door mijn vriendin, zo blijven er geen restjes poep in je haartjes hangen en is het makkelijker schoon te krijgen. Ik heb vaak ook vochtig pleepapier in mijn tas zitten. Vind dat ook comfortabeler vegen, heb namelijk gevoelige billetjes.
Tarrels zijn dat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven