XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Zaterdagavond en we zitten weer op dbb.
Poepen is het onderwerp.
Ik ga weer een spannend weekend tegemoet.

Tip van de week. Pik ik mooi even mee op deze zaterdag:)

Het lukt mij meestal wel om het zaakje goed schoon te krijgen. Heb ik de mogelijkheid dan spoel ik het ook graag af, zet er thuis altijd de douchekop op. Best bizar dat wij in Nederland amper toiletten met bidet hebben. Doet mij denken aan een vakantie. Ik was klaar met pissen en zag er een knopje zitten. Ik dichterbij gaan kijken maar snapte het niet. Nieuwschierig als ik was het knopje ingedrukt. Dikke straal pleewater in mijn b**kes. Kon wel om mezelf lachen. Maar om terug te komen op de hygiëne van mijn anus. Ik laat mijn naad ook harsen door mijn vriendin, zo blijven er geen restjes poep in je haartjes hangen en is het makkelijker schoon te krijgen. Ik heb vaak ook vochtig pleepapier in mijn tas zitten. Vind dat ook comfortabeler vegen, heb namelijk gevoelige billetjes.
Je vriendin kan goed harsen ? Mijn ex 1x laten doen hoe dichter bij mijn anjer hoe pijner het deed damn... en ook vaak een droge hol na het vegen ? Vervelend is dat.

van die harspleisters werkt veel beter, haalt alles weg en blijft langer weg

van dat chemische spul wat je erop kunt smeren en dan je haar eraf kunt schrapen kan ik overigens niet aanraden

Veet? Dat is juist wonderspul. Wel zorgen dat t niet op je zak komt. Dat is no bueno.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven