- Waardering
- 34.342
Zet je year round GH? Die kuiten zijn ook achterlijk wtf
Nog nooit gh of slin gebruikt. Gaat ook niet gebeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet je year round GH? Die kuiten zijn ook achterlijk wtf
1e keer deca of al vaker gepakt?zo, heb wat test en deca besteld, dat wou ik even met jullie delen![]()
Nog nooit gh of slin gebruikt. Gaat ook niet gebeuren.
BOR is idd merkwaardig voor iemand met jouw kracht. Zou het aan de techniek liggen? Wellicht te veel vanuit de armen oid? Ik vind het wel een prettige oefening in een tijd waarin de mogelijkheden beperkt zijn.
Fysiek gaat nog steeds goed! Ben benieuwd wat de gear je straks gaat brengen. Wat zijn je eigen verwachtingen?
Geen idee, ik zal eens filmen maar ik betwijfel dat het aan mijn vorm ligt.
Ik verwacht een kg of drie te stijgen in gewicht en te zakken in mijn vetpetcentage.
Na mijn cut wil ik gaan bulken op test 500 en tren 200. Ik denk dat ik over enkele maanden op mijn grootst ooit zal zijn.
Ben wel benieuwd hoe je de BOR pakt. Als ik hem horizontaler pak met meer lat focus dan zijn mijn kgs ook een stuk lager dan een meer upright position.
Voor de rest streef fysiek voor mij en ben benieuwd wat je progress nog gaat zijn.
Dat zijn bescheiden hoeveelheden (vergeleken met anderen). Bewijst alleen maar dat ‘men’ geen grammen per week er doorheen hoeft je jagen om een goed fysiek te bouwen![]()
Doe normaalNadat ik een lange tijd gestopt was met trainen kom ik binnen 8 weken al meer rowen dan dat jij nu doet hahahaha
Maar die je dan BOR met focus op lats? Want als je hem zo extreem stretcht is het niet zo gek dat je relatief weinig gewicht pakt (t.o.v. dorian style waar je meer upright staat en vanuit rhomboids/traps pullt)

Als je 7 kg afvalt en je bent over rows gaan Wel vooruit dan sta ik pas te kijken. Zoals je zelf zegt gaat sterk worden vaak hand in hand met gewichtstoename. Waarschijnlijk als je weer wat aankomt dan gaat deze lift ook weer omhoog.
Klopt ook. Merk random dat ik kracht aan het inleveren ben.

Komt goed broeder. Dalijk lekker juice erin en met de komst van little Camel ben je zo blij dat je die bar door het plafond smijt![]()
Wat een eng, onwerkelijk en vooral gelukkig gevoel wat ik hierbij krijg. Oja, ook nog eens aan de gear dan. Life is good.