XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.645

Slin: Dat past niet binnen mijn ritme
GH: Dat past niet binnen mijn budget
Verder ben ik een dikke twee jaar off en nooit echt lang on geweest. Er valt nog genoeg te behalen zonder slin en gh. Overigens wil ik ook niet nog 30kg op mijn lijf plakken.

• #1.646
Gewicht 24-04: 85

Nou, inmiddels 7 kg afgevallen. Ik sta iets droger, zo'n 2 procent sinds de laatste keer dat ik op dit gewicht zat. Ik denk dat de rek er wel uit is... Het lukt mij niet om meer kg's op mijn lijf te plakken met een acceptabel vetpercentage..sterker worden lukt wel maar gaat ook weer hand in hand met een hoger vetpercentage. Dit zal ik op den duur moeten accepteren. Maar voor nu is the gear on the way :)

Bent over rows
20x30
12x40
8x50
8x60
4x8x70
10x70

Ondanks dat ik hier pas mee ben begonnen lijk ik er geen progressie mee te boeken. Het is maar weinig gewicht en alsnog zijn ze best zwaar. Blijf het vreemd vinden, met machine rows, tbar, pulldowns kan ik nog redelijke gewichten verzetten maar dit is natuurlijk treurig.

Long bar row
4x10x30

Ohp
20x10
5x40
5x50
5x60
5x70
3x80
2x5x70

Nog wat bb shrugs en bent over raises

BOR is idd merkwaardig voor iemand met jouw kracht. Zou het aan de techniek liggen? Wellicht te veel vanuit de armen oid? Ik vind het wel een prettige oefening in een tijd waarin de mogelijkheden beperkt zijn.

Fysiek gaat nog steeds goed! Ben benieuwd wat de gear je straks gaat brengen. Wat zijn je eigen verwachtingen?

• #1.648
BOR is idd merkwaardig voor iemand met jouw kracht. Zou het aan de techniek liggen? Wellicht te veel vanuit de armen oid? Ik vind het wel een prettige oefening in een tijd waarin de mogelijkheden beperkt zijn.

Fysiek gaat nog steeds goed! Ben benieuwd wat de gear je straks gaat brengen. Wat zijn je eigen verwachtingen?

Geen idee, ik zal eens filmen maar ik betwijfel dat het aan mijn vorm ligt.

Ik verwacht een kg of drie te stijgen in gewicht en te zakken in mijn vetpetcentage.
Na mijn cut wil ik gaan bulken op test 500 en tren 200. Ik denk dat ik over enkele maanden op mijn grootst ooit zal zijn.

Geen idee, ik zal eens filmen maar ik betwijfel dat het aan mijn vorm ligt.

Ik verwacht een kg of drie te stijgen in gewicht en te zakken in mijn vetpetcentage.
Na mijn cut wil ik gaan bulken op test 500 en tren 200. Ik denk dat ik over enkele maanden op mijn grootst ooit zal zijn.

Dat zijn bescheiden hoeveelheden (vergeleken met anderen). Bewijst alleen maar dat ‘men’ geen grammen per week er doorheen hoeft je jagen om een goed fysiek te bouwen :thumb:

Ben wel benieuwd hoe je de BOR pakt. Als ik hem horizontaler pak met meer lat focus dan zijn mijn kgs ook een stuk lager dan een meer upright position.
Voor de rest streef fysiek voor mij en ben benieuwd wat je progress nog gaat zijn.

• #1.651
Ben wel benieuwd hoe je de BOR pakt. Als ik hem horizontaler pak met meer lat focus dan zijn mijn kgs ook een stuk lager dan een meer upright position.
Voor de rest streef fysiek voor mij en ben benieuwd wat je progress nog gaat zijn.

Het is zowat een pendlay row. Ik gebruik kleine schijven van 5 kg, raken de grond net niet aan. Ik buig altijd zo ver mogelijk voorover en span mijn lats aan. Ik dwing mezelf om in die positie te blijven tijdens de uitvoering en tik mijn borst aan.
Ga ik horizontaler staan dan log ik hem als Yates row, die pak ik dan ook onderhands ipv overhands. Daar zit zo'n 20 kg tussen idd.

• #1.652
Dat zijn bescheiden hoeveelheden (vergeleken met anderen). Bewijst alleen maar dat ‘men’ geen grammen per week er doorheen hoeft je jagen om een goed fysiek te bouwen :thumb:

Nee grammen is niet nodig op dat lijfje van mij. Ook niet voor mijn doelstelling.

Maar die je dan BOR met focus op lats? Want als je hem zo extreem stretcht is het niet zo gek dat je relatief weinig gewicht pakt (t.o.v. dorian style waar je meer upright staat en vanuit rhomboids/traps pullt)

Nadat ik een lange tijd gestopt was met trainen kom ik binnen 8 weken al meer rowen dan dat jij nu doet hahahaha

Als je 7 kg afvalt en je bent over rows gaan Wel vooruit dan sta ik pas te kijken. Zoals je zelf zegt gaat sterk worden vaak hand in hand met gewichtstoename. Waarschijnlijk als je weer wat aankomt dan gaat deze lift ook weer omhoog.

• #1.657
Maar die je dan BOR met focus op lats? Want als je hem zo extreem stretcht is het niet zo gek dat je relatief weinig gewicht pakt (t.o.v. dorian style waar je meer upright staat en vanuit rhomboids/traps pullt)

Lats inderdaad. Lats lopen dan ook achter, dus blijf liever op deze manier trainen. Ga ik wat rechter staan kan ik meer, wat reps op 100 kg lukt wel maar is natuurlijk ook niet in verhouding met mijn andere oefeningen. Achja, flink wat aandacht aan besteden dus :)

• #1.658
Als je 7 kg afvalt en je bent over rows gaan Wel vooruit dan sta ik pas te kijken. Zoals je zelf zegt gaat sterk worden vaak hand in hand met gewichtstoename. Waarschijnlijk als je weer wat aankomt dan gaat deze lift ook weer omhoog.

Klopt ook. Merk random dat ik kracht aan het inleveren ben.

• #1.660
Komt goed broeder. Dalijk lekker juice erin en met de komst van little Camel ben je zo blij dat je die bar door het plafond smijt :D

Ach het is één oefening, daar maak ik mij ook niet druk om. Er staan nog vier weken op de teller maar ik vermoed dat hij eerder komt. Het vrouwtje heeft al een tijd last van harde buiken en hij is ingedaald. De klusjes in huis zijn grotendeels gedaan dus de druk is er van af. f**k man, ik ben over een paar weekjes pappa :) Wat een eng, onwerkelijk en vooral gelukkig gevoel wat ik hierbij krijg. Oja, ook nog eens aan de gear dan. Life is good.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven