XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
komt geen einde aan, flinke cardiosessie weer

Snapchat-1298057446.jpg

• #1.624
wide grip bp
20x40
10x70
3x10x80

yates row
16x40, best wat last van mijn rug door het omspitten van de tuin
10x70
10x80
10x90
8x100

Chest supported rows.
12x40
12x50
12x50
10x60
3x6x70
3x10x50 met holds

20200420_101738.jpg

single arm standing db press
12x20
12x25
8x25
7x25
10x25
8x25
eerste keer dat ik hem doe, pittige explosieve oefening, lekker

db side raise
4 sets

Bent over db raise
4 sets

Mooi gorilla sports bankje, kun je er een beetje mee benchen? Ik moest er 2 steigerplanken onder leggen, omdat die 4 cm lager is.

• #1.626
Mooi gorilla sports bankje, kun je er een beetje mee benchen? Ik moest er 2 steigerplanken onder leggen, omdat die 4 cm lager is.

Ja lukt wel. Ze hebben de barbell die erbij zat nog steeds niet geleverd (15 maart) waardoor ik met een korte stang moet benchen. Daarom bench ik vanaf de safety bar, dan kom ik niet tegen de pilaren aan.
Wat een klootzakken zijn het daar ook. Tig mails gestuurd en dan krijg je uiteindelijk een standaard mailtje terug die ze iedereen sturen waarin ze met de vinger naar hun postbedrijf wijzen. Nee, uitzoeken of mijn barbell uberhaupt verzonden is zit er niet in. De rack kreeg ik na twee dagen al geleverd, ik kan mij niet voorstellen dat de bijhorende barbell dan nog ergens bij de post zwerft. Telefoon opnemen doen ze daar ook niet. Wat kan ik nog doen?

• #1.627
Wat mij betreft mogen ze die stang in hun hol steken en mijn geld terug geven. Ik wil toch de 30mm bb van @Fitness Seller bestellen. @Fitness Seller jullie hebben deze op voorraad? En wat is ongeveer de levertijd momenteel?

Ja lukt wel. Ze hebben de barbell die erbij zat nog steeds niet geleverd (15 maart) waardoor ik met een korte stang moet benchen. Daarom bench ik vanaf de safety bar, dan kom ik niet tegen de pilaren aan.
Wat een klootzakken zijn het daar ook. Tig mails gestuurd en dan krijg je uiteindelijk een standaard mailtje terug die ze iedereen sturen waarin ze met de vinger naar hun postbedrijf wijzen. Nee, uitzoeken of mijn barbell uberhaupt verzonden is zit er niet in. De rack kreeg ik na twee dagen al geleverd, ik kan mij niet voorstellen dat de bijhorende barbell dan nog ergens bij de post zwerft. Telefoon opnemen doen ze daar ook niet. Wat kan ik nog doen?
Gorilla sports is een waardeloos bedrijf ja. Ik kreeg +- 30 track and trace codes, maar wonder boven wonder werd alles met een dag verschil geleverd (bankje dag later dan squatrack). Wel natuurlijk pas 1,5 week na bestelling, maar dat kan ik ze nog vergeven. Ik zou er zelf ook nooit besteld hebben als bij fitness-seller toen niet alles op was. Ik hoop dat ze failliet gaan bij gorilla maar ben er bang voor.

Me neef heeft een gorilla bench gehaald. Nou wat is dat prutspull zeg :roflol: bench is van hout??? als je erop gaat zitten hoor je het hout al kraken en scheuren. Ik geef het 2 Maandjes.

• #1.631
30 maar? Ik heb een half uur moeten scrollen... Maar goed, de barbell laat dus inmiddels al 5 weken op zich wachten. Ik kan in ieder geval voorlopig trainen.

Ik ben ook van plan om zelf wat te maken over een tijdje wanneer ik meer ruimte heb. Zelf een squatrack maken, benchrack, halterbankje, pullup/dipbar etc. Veel goedkoper en een leuke bezigheid. Zodra de corona tijd voorbij is verwacht ik dat er veel gietijzeren plates worden aangeboden voor goede prijzen, dan wil ik mijn slag gaan slaan.

OEF, Hoeveel van elk gaat t worden?

• #1.636
OEF, Hoeveel van elk gaat t worden?

Denk van beiden een ml om de 5 dagen, moet nog even afwachten of het nou 300 of 250 per ml is. De eerste weken ga ik cutten, afhankelijk van hoe de kleine zich straks gedraagt ga ik of een cruise inzetten of gear iets uppen en nog aantal weekjes bulken.

• #1.638
Squats met wiebelgewicht
12x40
5x70
5x90
5x100
3x110
3x120
3x140
3x150
3x6x160

Benchpress
8x100
5x110
4x110
4x110
5x100
6x90

Merk krachtverlies, kan ook zijn doordat ik vermoeid ben. Gisteren wederom van vroeg tot laat in de tuin bezig geweest. Dit weekend worden de zoden geleverd en dan is het eindelijk klaar.

Beginfoto na cake en pizza gisteren
20200422_120701.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven