- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi gorilla sports bankje, kun je er een beetje mee benchen? Ik moest er 2 steigerplanken onder leggen, omdat die 4 cm lager is.
Gorilla sports is een waardeloos bedrijf ja. Ik kreeg +- 30 track and trace codes, maar wonder boven wonder werd alles met een dag verschil geleverd (bankje dag later dan squatrack). Wel natuurlijk pas 1,5 week na bestelling, maar dat kan ik ze nog vergeven. Ik zou er zelf ook nooit besteld hebben als bij fitness-seller toen niet alles op was. Ik hoop dat ze failliet gaan bij gorilla maar ben er bang voor.Ja lukt wel. Ze hebben de barbell die erbij zat nog steeds niet geleverd (15 maart) waardoor ik met een korte stang moet benchen. Daarom bench ik vanaf de safety bar, dan kom ik niet tegen de pilaren aan.
Wat een klootzakken zijn het daar ook. Tig mails gestuurd en dan krijg je uiteindelijk een standaard mailtje terug die ze iedereen sturen waarin ze met de vinger naar hun postbedrijf wijzen. Nee, uitzoeken of mijn barbell uberhaupt verzonden is zit er niet in. De rack kreeg ik na twee dagen al geleverd, ik kan mij niet voorstellen dat de bijhorende barbell dan nog ergens bij de post zwerft. Telefoon opnemen doen ze daar ook niet. Wat kan ik nog doen?
Me neef heeft een gorilla bench gehaald. Nou wat is dat prutspull zegMooi gorilla sports bankje, kun je er een beetje mee benchen? Ik moest er 2 steigerplanken onder leggen, omdat die 4 cm lager is.
bench is van hout
als je erop gaat zitten hoor je het hout al kraken en scheuren. Ik geef het 2 Maandjes.Dit ja, gaat niet helemaal lekker in hun mailservice

Nope, alles is uitverkocht helaas. Die 30 mm barbell wordt ook pas ergens eind juni weer verwachtWat mij betreft mogen ze die stang in hun hol steken en mijn geld terug geven. Ik wil toch de 30mm bb van @Fitness Seller bestellen. @Fitness Seller jullie hebben deze op voorraad? En wat is ongeveer de levertijd momenteel?