XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beste toekomstige papa Saik,

papa schrijf je in totaal met maar twee p's, dus papa (en niet papPa)

Groetjes

Edit: f**k, volgens mij kan het wel beide. @Bert help!!11!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Ik weet niet wat er is gebeurd. Gisteren heel de dag junk gegeten, veel drank genuttigd...net even een korte bench en curl training gedaan, tijdens het curlen knalden er ineens overal op mijn borst, schouders, traps aders uit, bij elke rep werden ze dikker.

ja dat wou ik even met jullie delen

• #1.665
en het tuintje staat er trouwens weer prachtig bij

Snapchat-485639746.jpg

Ik weet niet wat er is gebeurd. Gisteren heel de dag junk gegeten, veel drank genuttigd...net even een korte bench en curl training gedaan, tijdens het curlen knalden er ineens overal op mijn borst, schouders, traps aders uit, bij elke rep werden ze dikker.

ja dat wou ik even met jullie delen
index.jpg

Blijkbaar had hij ook enkele stukken pizza gegeten.

Strak gewerkt, daar kan de kleine over een jaartje lekker spelen.

Joo C,
Heb je al een naam voor de kleine? Snap dat je hem graag naar mij wil vernoemen: The Novice eteeeen. Klinkt ook gewoon gaaf.

Joo C,
Heb je al een naam voor de kleine? Snap dat je hem graag naar mij wil vernoemen: The Novice eteeeen. Klinkt ook gewoon gaaf.
Ik vermoed eerder Arnold, Serge, Franco of anders Dorian, Kevin,Flex . Anders kan altijd nog Phil, Kai of natuurlijk Wesley ☺

• #1.674
index.jpg

Blijkbaar had hij ook enkele stukken pizza gegeten.

Klopt, avond voor zijn wedstrijd. Elke wedstrijd heb ik 1 eetmoment genomen tijdens laden (avond voor de wedstrijd) waarbij ik alles mocht eten wat los en vast zat (m.u.v. melkproducten) De laatste keer was dat bij de italiaan, een pizza, een pasta en een witte wijn. Net voordat je on stage gaat ook nog een borreltje genomen.

• #1.676
Joo C,

Heb ik, zijn initialen zijn m.v.c

Dus most valuable

Naam wilt ze nog niet verklappen, dus dan luister ik daar natuurlijk naar.

Wat is de reden dat je tijdens het laden geen melkproducten nam?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven