XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Knap dat je dat fysiek hebt weten te behouden, ondanks dat je twee jaar geen AAS meer hebt aangeraakt :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
De t*fus wat ben jij een beer zeg

Thanks mannen. Heb de indruk dat ub wat meer in evenwicht is met lb.

Als je goedkoopt wilt, bij de Lidl ofzo

Zelf heb ik er een van Medisana volgens mij.

Erg goedkoop, thanks ;)

Ik ga 250 test 100 tren zetten om de 5 dagen.

Dankje :)

Die quads 😲. Ziet er goed uit.

Nog steeds natty?

Nog altijd, maar niet voor lang meer.

Knap dat je dat fysiek hebt weten te behouden, ondanks dat je twee jaar geen AAS meer hebt aangeraakt :eek:

De afgelopen twee jaar geen rustperiodes gehad en redelijk op mijj voeding gelet.
Ik mag niet klagen!

Welkom :)

• #1.604

beide medisana

Thanks! Ze zijn goedkoper dan ik dacht. Meteen bestellen.

Als de coronagebeuren voorbij is, ga je dan nog kijken of je ergens relatief goedkoop wat 50mm materiaal op de kop kunt tikken voor je honegym? Of evt een kabelstation of iets anders

• #1.606
Als de coronagebeuren voorbij is, ga je dan nog kijken of je ergens relatief goedkoop wat 50mm materiaal op de kop kunt tikken voor je honegym? Of evt een kabelstation of iets anders

Nee, wel 30 mm gietijzeren schijven. Ik koop nog een goede barbell bij Fitnesseller evenals een kabelstation. Meer heb ik niet nodig.

Nee, wel 30 mm gietijzeren schijven. Ik koop nog een goede barbell bij Fitnesseller evenals een kabelstation. Meer heb ik niet nodig.

Als je van plan bent om thuis zwaar te gaan kniebuigen kan je beter een olympisch halter kopen. Normale halters buigen vaak al bij 150kg.

Camelus je bosst mij met je fysiek Papi

Triple Wobbel Backyard Ghetto Skwats
3x100
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150
6x3x160

Bulgarian split squats
2x12x23
2x12x28

Calves
Genoeg sets
Bij welke gang moet ik mij aansluiten en wie moet ik omleggen om in jouw ghetto te mogen skwatten, abi?

• #1.620
Paused Benchpress
3x70
3x80
3x90
3x100
8x3x110
3x6x90

Upward barbell fly
4x10

Verder nog wat overhead bb extensions, barbell curls en drag curls

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven