AndroidHealthClinic

Je moeder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat ie lekker dan bro. Op hoeveel kcall en macro's zit je gemiddeld?

Momenteel eet ik zo'n 2700 kcals (cutten)
Eiwitten aim ik op 240-260, vetten en variëren. Ik wil denk ik nog zo'n 2-3 procent droger staan alvorens ik ga bulken.
 
als ik jouw bench mag beoordelen dan zou ik me niet zo druk maken over je polsen :p

Achja dan lijken je biceps groter, draait toch uiteindelijk allemaal om illusie :rolleyes:
 
Momenteel train ik elke dag. Mijn vriendin is over 6 dagen uitgeteld dus hij kan er zomaar ineens zijn. Vandaar even geen training missen want dat zal straks wel eens voorkomen.

Rows
20x20
10x50
10x70
10x80
6x90
5x6x100

Snatch grip rows
5x10x50 (max minuut rust)

Db rows
3x8x40

OHP (3 tellen locken)
12x40
12x40
9x40
8x40

Side raise
5x10x13
 
Je gaat dalijk echt wel ‘momentjes’ hebben dat de kleine slaapt en dan kun je gewoon tussendoor trainen ;)

Als alles goed gaat en mama en de kleine gezond zijn (inşallah) dan ben jij de gelukkigste man op aarde :) en gewoon janken hè als de kleine er is. Heb ik ook gedaan, mijn vrouw was in 1 klap alle pijn vergeten toen ze mij zag janken :roflol:
 
Je gaat dalijk echt wel ‘momentjes’ hebben dat de kleine slaapt en dan kun je gewoon tussendoor trainen ;)

Als alles goed gaat en mama en de kleine gezond zijn (inşallah) dan ben jij de gelukkigste man op aarde :) en gewoon janken hè als de kleine er is. Heb ik ook gedaan, mijn vrouw was in 1 klap alle pijn vergeten toen ze mij zag janken :roflol:
jazeker janken, was ook mijn ervaring...so what? "Big boys don't cry, but men do"! :heart:
 
Je gaat dalijk echt wel ‘momentjes’ hebben dat de kleine slaapt en dan kun je gewoon tussendoor trainen ;)

Als alles goed gaat en mama en de kleine gezond zijn (inşallah) dan ben jij de gelukkigste man op aarde :) en gewoon janken hè als de kleine er is. Heb ik ook gedaan, mijn vrouw was in 1 klap alle pijn vergeten toen ze mij zag janken :roflol:
Eens, ik ook, is ook onmogelijk tegen te houden op dat moment
 
Je gaat dalijk echt wel ‘momentjes’ hebben dat de kleine slaapt en dan kun je gewoon tussendoor trainen ;)

Als alles goed gaat en mama en de kleine gezond zijn (inşallah) dan ben jij de gelukkigste man op aarde :) en gewoon janken hè als de kleine er is. Heb ik ook gedaan, mijn vrouw was in 1 klap alle pijn vergeten toen ze mij zag janken :roflol:

Ow het lukt mij sws wel om 4x per week te trainen, al zal ik vermoeid zijn. Gelukkig een maand verlof zodra hij er is..dus kan ik ook wel hier en daar dutten.

Janken ga ik absoluut doen, jank nu al zowat als ik er aan denk. Kan ook door het kuren komen lol.
 
Zeg nooit nooit.
Ik zou er niet mee kunnen leven als ik een dochtertje krijg. Die constant lastig gevallen gaat worden door Marokkaantjes en daar zou ik Niet mee kunnen leven. dan eindig ik binnen notime achter de trailies. wss valt mijn dochter dan ook op dat volk. (Zeg niet dat ze allemaal slecht zijn maar waar ik vandaan kom is het algemeen bekend en ik ken al die jongens en de opvolgertjes worden alleen maar erger en nog meer hyena)

Mijn zoon zou een ergere versie van mij worden weet niet of dat ook zo slim is.

+ wss kan ik toch al geen gezonde cum produceren.
 
Ik zou er niet mee kunnen leven als ik een dochtertje krijg. Die constant lastig gevallen gaat worden door Marokkaantjes en daar zou ik Niet mee kunnen leven. dan eindig ik binnen notime achter de trailies. wss valt mijn dochter dan ook op dat volk. (Zeg niet dat ze allemaal slecht zijn maar waar ik vandaan kom is het algemeen bekend en ik ken al die jongens en de opvolgertjes worden alleen maar erger en nog meer hyena)

Mijn zoon zou een ergere versie van mij worden weet niet of dat ook zo slim is.

+ wss kan ik toch al geen gezonde cum produceren.
Dan zet je beter maar gewoon geen kind op de wereld :roflol:
 
Aangezien je niet meedoet aan de contest, volg ik je log maar even!
 
Ik zou nu denk ik ook janken als ik vader zou worden, alleen om heel andere redenen :roflol:
 
Och, het word een tijdje erna wel weer wat strakker hoor :p
Dat strakke is het probleem niet, ik heb ook nog wel een goede grip als het nodig is :rolleyes: maar als 20 jarige student een kind achterlaten in Peru is nu toch wel echt de nachtmerrie hoor:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven