- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ff de pwo rammen en trainen
gisteren weer een heerlijke 2 ml in de schouder gezet, merk nu wel dat de linker gyno nipple weer wat gevoelig is...nolva bestellen
![]()
Maar probeer er toch van af te blijven.Ik heb ook sinds een paar dagen enorm zin in een paffie, vooral na het eten.Maar probeer er toch van af te blijven.
Helemaal stoppen houdt ik ook max 2 maanden vol. Daarna altijd weer opeens een pakje in mn handen. Houd het nu gewoon bij 1 per dag, max 2 als ik erg lam ben. Goed vol te houden, als je je niet de hele dag verveeltik zeg elke pakje dat ik ga stoppen, is er nog niet van gekomen...wel eens wat weekjes maar daar blijft het dan bij

Helemaal stoppen houdt ik ook max 2 maanden vol. Daarna altijd weer opeens een pakje in mn handen. Houd het nu gewoon bij 1 per dag, max 2 als ik erg lam ben. Goed vol te houden, als je je niet de hele dag verveelt![]()
Na 2 maanden voelt zelfs 1 peuk per dag als een verademingDat is al knap van je, ik heb ook wel eens dag dat ik niet rook..gisteren bijv. Wat ik merk is dat ik altijd wel een excuus heb (zoek)om te roken.
dagen dat ik niet rook zijn er ook wel eens, maar dat is dan vooral dat er iets gebeurd dat je er gewoon niet aan denkt. Excuses zijn er idd altijd, vrienden die ff naar buiten gaan, lekker bij een biertje in de zon, etc.Wacht maar tot je het moet betalen... je stikt bijna in je longkanker elke keer dat ze zonder blikken of blozen de prijs vertellen man...Roken... alleen al jammer van het geld. Stond een tijd geleden achter iemand die een pakje shag kocht. Ik kreeg bijna een rolberoerte toen ik de prijs hoorde.
vandaag
maaslander 2 plakken
brinta 60g
whey 100g
brood 4 snee
kip 475 g
rijst 120 g
wokolie 3 eetlepels
boemboe 95g
kcals 2608
234 protein
234 carbs
80 fat
bijna 14 euro voor 60 gram shag , ik ging vroegah peuken halen voor pa met 5 gulden dat waren 2 pakjes lucky strike zonder filter en 1 gulden snoepRoken... alleen al jammer van het geld. Stond een tijd geleden achter iemand die een pakje shag kocht. Ik kreeg bijna een rolberoerte toen ik de prijs hoorde.
ik stelde dat voor aan mijn vrouw , ze vond een ezel wel genoegNet zoals Arnold een pony en een ezel in huis nemen is dan wel weer iets wat ik zou doen

ik stelde dat voor aan mijn vrouw , ze vond een ezel wel genoeg![]()