AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Neem je je multivitamine wel?

ff de pwo rammen en trainen

gisteren weer een heerlijke 2 ml in de schouder gezet, merk nu wel dat de linker gyno nipple weer wat gevoelig is...nolva bestellen

Snapchat-1366362259.jpg

Ik heb ook sinds een paar dagen enorm zin in een paffie, vooral na het eten. :o Maar probeer er toch van af te blijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Ik heb ook sinds een paar dagen enorm zin in een paffie, vooral na het eten. :o Maar probeer er toch van af te blijven.

ik zeg elke pakje dat ik ga stoppen, is er nog niet van gekomen...wel eens wat weekjes maar daar blijft het dan bij

• #1.866
Bp
10x40
8x70
2x5x90
2x5x100
5x110
5x115
2x5x120

Db fly
3x10x25

Db curls
4x

Lying db extensions ss db kickback ss reverse grip curls
3x

Wrist curls
4x

ik zeg elke pakje dat ik ga stoppen, is er nog niet van gekomen...wel eens wat weekjes maar daar blijft het dan bij
Helemaal stoppen houdt ik ook max 2 maanden vol. Daarna altijd weer opeens een pakje in mn handen. Houd het nu gewoon bij 1 per dag, max 2 als ik erg lam ben. Goed vol te houden, als je je niet de hele dag verveelt :o

• #1.868
vandaag
maaslander 2 plakken
brinta 60g
whey 100g
brood 4 snee
kip 475 g
rijst 120 g
wokolie 3 eetlepels
boemboe 95g

kcals 2608
234 protein
234 carbs
80 fat

• #1.869
En zaterdag of zondag zo'n 3500 kcals gedeeltelijk 'clean' gedeeltelijk 'dirty'

• #1.870
Helemaal stoppen houdt ik ook max 2 maanden vol. Daarna altijd weer opeens een pakje in mn handen. Houd het nu gewoon bij 1 per dag, max 2 als ik erg lam ben. Goed vol te houden, als je je niet de hele dag verveelt :o

Dat is al knap van je, ik heb ook wel eens dag dat ik niet rook..gisteren bijv. Wat ik merk is dat ik altijd wel een excuus heb (zoek)om te roken.

Dat is al knap van je, ik heb ook wel eens dag dat ik niet rook..gisteren bijv. Wat ik merk is dat ik altijd wel een excuus heb (zoek)om te roken.
Na 2 maanden voelt zelfs 1 peuk per dag als een verademing :o dagen dat ik niet rook zijn er ook wel eens, maar dat is dan vooral dat er iets gebeurd dat je er gewoon niet aan denkt. Excuses zijn er idd altijd, vrienden die ff naar buiten gaan, lekker bij een biertje in de zon, etc.

Roken... alleen al jammer van het geld. Stond een tijd geleden achter iemand die een pakje shag kocht. Ik kreeg bijna een rolberoerte toen ik de prijs hoorde.

Boys zijn we nou ekte hardcore bbers of niet, only juice brah. Ik zeg bespaar het geld en up the dose

Roken... alleen al jammer van het geld. Stond een tijd geleden achter iemand die een pakje shag kocht. Ik kreeg bijna een rolberoerte toen ik de prijs hoorde.
Wacht maar tot je het moet betalen... je stikt bijna in je longkanker elke keer dat ze zonder blikken of blozen de prijs vertellen man...

• #1.875
vandaag
maaslander 2 plakken
brinta 60g
whey 100g
brood 4 snee
kip 475 g
rijst 120 g
wokolie 3 eetlepels
boemboe 95g

kcals 2608
234 protein
234 carbs
80 fat

shit vergeten dat ik een portie padthai had gegeten vandaag, dus vandaag iets van 3100/3200.

bijna 14 euro voor 60 gram shag , ik ging vroegah peuken halen voor pa met 5 gulden dat waren 2 pakjes lucky strike zonder filter en 1 gulden snoep

• #1.878
Net zoals Arnold een pony en een ezel in huis nemen is dan wel weer iets wat ik zou doen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven