MuscleMeat

Je zal het maar hebben..

wie heeft dit niet?

het is trouwens geen stoornis.
met een stoornis word je geboren. anders is het gewoon een gedragsprobleem

topic loopt lekker

ik train omdat ik een wezenlijke obsessie heb :fuu:

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

dit topic had potentie. jammer

Overigens, mensen die dit probleem hebben zullen er vaak niet zeker van zijn dat ze er last van hebben, laat staan dat ze makkelijk meedoen aan zo een programma. Dat is toch anders dan met de meeste stoornissen.

Skinnie zou moeten gaan, dat zou een geweldige aflevering worden, dat staat vast. :p

Kan die profiel niet checken.
Zet ze ff hier

a.u.b.

904294210_5_s8Xm.jpeg

Klaar om zaad te happen

904294210_5_s8Xm.jpeg

Hey chickie.
Heb je al kaartjes voor de show?

Dat een bodybuilder alleen maar groter wil worden heeft niets te maken met een stoornis of ziekte maar gewoon het feit dat ze streven naar perfectie. Hetzelfde als een hardloper graag de snelste tijd wil lopen en een zwemmer de snelste tijd wil zwemmen.

laat me raden mack,
The gunshow? :p

ik snap niet waarom jullie allemaal de kl***zak uit zitten te hangen ineens..
ze zegt toch gewoon:
Bij sommige mannen wordt het lichaam zo’n obsessie, dat het lijd tot een ziekelijke vorm van ijdelheid en trainen een verslaving wordt. Deze mannen hebben geen realistisch zelfbeeld meer en blijven (ongeacht hoe gespierd ze zijn geworden) in de spiegel dezelfde ‘dunne’ persoon zien.
quote mij het stukje maar even waar ze laat lijken alsof alle mensen die bodybuilden dit hebben....................

ik vind het maar zielig dit, stelletje meelopers

Terug
Naar boven