XXL Nutrition

Je zal het maar hebben..

ik snap niet waarom jullie allemaal de kl***zak uit zitten te hangen ineens..
ze zegt toch gewoon:

quote mij het stukje maar even waar ze laat lijken alsof alle mensen die bodybuilden dit hebben....................

ik vind het maar zielig dit, stelletje meelopers

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geniaal hoe dit soort topics altijd uit de hand lopen hier op DBB.

:roflol:

ze zegt toch gewoon:

quote mij het stukje maar even waar ze laat lijken alsof alle mensen die bodybuilden dit hebben....................

Mss had je de eerdere threads mbt tv shows eens door moeten nemen, als ik het goed heb is T al twee keer dingen beloofd dat DBB op de tv zou komen etc. en dan puntje bij paaltje komen ze hun belofte niet na.
Afgezien daarvan, verwacht ze voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten, ze komt eerst maar met een goed tegenbod en dat zwart op wit.

ze zegt toch gewoon:

Weeg je over de 100?
Nee, dus mondje dicht

Weeg je over de 100?
Nee, dus mondje dicht
heb je een uzi als avatar op je 23ste?
Ja, dus mondje dicht :)

@bekjam, ze kan het iig vragen, je kan het ook gewoon doen omdat je zelf last hebt van deze stoornis en het andere wilt laten zien.. ik denk dat niemand die meedoet aan jzhmh betaald ofzo krijgt..
maarja, iets met egoistisch ofzo

Voor niks gaat de zon op.

Misschien is het beter dat je een nummer plaatst.
Op email ga je nooit zo snel reacties krijgen.

Nemen ze ook op met mensen die Epeleptie hebben bij je zal hetmaar hebben ?

Of typen natuurlijk.

je zal maar zon k*t baan hebben om als vroutje op een BB forum 1000 mannen met een uberhoog testosteron deze vraag te moeten stellen, zonder pics van jezelf te plaatsen

( :wanker: )

Beetje rustig mannen.
Ik ben zeer gevoelig en doet mij zeer dat jullie gewoon uit zijn op coïtus

misschien dat mijn overmatige speekselproductie een leuke aflevering zou worden...
doe gauw zo'n 1,5 liter per kwartier.... als het schuim weg is toch zeker zo'n 2 liter.

Dag heren!

Zo wat een reacties op mijn oproep zeg!
Misschien heb ik mijzelf in bovenstaande oproep niet zorgvuldig genoeg geformuleerd, want het laatste wat ik wil is de indruk wekken dat ik denk dat ‘iedere’ bodybuilder aan een stoornis zou leiden. Als ik de forums hier lees is het grootste deel van jullie gewoon heel fanatiek aan het trainen (en zijn de resultaten ook daarna).
Onderzoek wijst echter uit dat een zeer klein percentage van de bodybuilders, geen realistisch lichaamsbeeld meer heeft (een soort omgekeerde anorexia) en het lichaam één grote obsessie wordt, waardoor zo iemand niet goed meer kan functioneren in de maatschappij en dan wordt het een stoornis genoemd.
Dus voel je vooral niet aangesproken, als dit bij jou niet het geval is en mijn excuses als ik niet helder genoeg was in mijn oproep.

Allemaal heel veel succes met trainen!

Groet,
Saskia

Groeten Bart

Wat betaald het?

Ohoh, wat een topic!

Terug
Naar boven