MuscleMeat

Jeff seid ifbb pro winnaar?

Nee man , dit doen ze omdat zij dat mooier vinden (ofcourse) en zij hun geld voor andere zaken willen gebruiken (grootte factor naar mijn menning)

Je kunt niet perse werken aan je look om esthetish te zijn behalve symmetrie , een smalle waist is puur genetish bepaald.
Though ik snap je punt rond Jesse , iets te kort door de bocht maar snap beide wel, Deze klasse is echt een heel andere wereld dan die van de wedstrijd bodybuilders.

dit, je hebt gewoon minder massa of meer. Heel dat "shapen" van muscles om er meer esthetisch uit te zien is bullshit. En dat is de reden dat je traditioneel in BB vershillende gewichtsklassen hebt, zo'n physique categorie voegt niets toe.

hij is 6e geworden. zal ie niet tevreden mee zijn

g4p gehalte van deze video.. :roflol: 81kg, dat dere winny..

Laatst bewerkt:
Ik weet dat deze mensen narcistisch zijn maar deze jongen heeft het uitgevonden.

• Like
Waarderingen: Tsn
lol staat er weer] scherp bij as usual. Maar het gebitch kan weer beginnen imo.... aesthetic god?????! dat was ie pas geweest als zn hersenen mee waren gegroeid met zn lichaam..

Waarom curlt hij in het filmpje.

Awkward kunt! De grootste troll van Zyzz was het scheppen van Chestbrah en Jeff Seid...

• Like
Waarderingen: Tsn
wat een k*t smoel heeft deze gozer toch ook zeg

ff los van zijn fysiek , neem aan dat hij er al wat aas en dergelijken gebruikt heeft. Die kan toch geen 60 worden zonder iets van leverschade/nierschade of wat je allemaal krijgt van aas gebruik.

edit: door op zulke vroege leeftijd te beginnen.

Laatst bewerkt:
ff los van zijn fysiek , neem aan dat hij er al wat aas en dergelijken gebruikt heeft. Die kan toch geen 60 worden zonder iets van leverschade/nierschade of wat je allemaal krijgt van aas gebruik.
We wachten af, totdat hij een sauna bezoekt...

We wachten af, totdat hij een sauna bezoekt...

hij ziet er in elk geval een stuk gezonder uit dan Zyzz is zijn hoogdagen, en denk trouwens ook niet dat het om mega-doseringen gaat. En zolang hij voor die physique look wil blijven gaan hoeft dit ook niet.

hij ziet er in elk geval een stuk gezonder uit dan Zyzz is zijn hoogdagen, en denk trouwens ook niet dat het om mega-doseringen gaat. En zolang hij voor die physique look wil blijven gaan hoeft dit ook niet.
Ik vraag me echt af hoe dat gaat bij die jongen , goed begeleid of weet ik veel hoe ?!
Yup..

dit idd. Denk dat jeff seid met een lage dosering al echt een zieke beer wordt. Met hogere doseringen was ie al wel de kant van alexey lesukov of antoine vaillant op gegaan :)

ow snap het, kende die zyzz niet echt fatsoenelijk drm :).

Terug
Naar boven