- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Die hele klasse is toch een aanfluiting ja leuk voor de dames om naar te kijken voor de rest is het toch 10x niks wat word er beoordeeld wie het mafste kan staan lachen met de hipste zwembroek ? Echt krankzinnig dat ze dit weer doen alles maar om die drempel naar BB te verlagen zodat er meer mensen mee gaan doen
Dus omdat het jou niet ligt, is het:
- een aanfluiting
- 10x niks
- krankzinnig
- BB drempel verlagend
- om spot te drijven met de deelnemers
?
Niet alles draait om het grootste massamonster te worden. Als er een esthetische klasse is dan is daar helemaal niks mis mee, voor ieder wat wils. Ik snap die overdreven haat dan ook niet, om over het spotten nog maar te zwijgen.
Het is niet alsof de deelnemers totaal geen massa hebben, massa hebben ze zeker.
Ze gaan 'gewoon' niet tot de max qua massa maar proberen een zo esthetisch mogelijk fysiek te creeëren, om dan ook op dat vlak te winnen.
Ik ben zelf (totaal) geen Jeff Seid fan, in tegendeel zelfs. Maar met de klasse zelf, en de doelgroep vind ik totaal niks mis. het valt niet te vergelijken met het 'echte' bodybuilden, het is iets totaal anders.
Als je een standbeeld maakt dan gaat het er ook niet om wie de meeste klei heeft om het grootste standbeeld teweeg te brengen, maar dan gaat het erom wie het mooiste/beste standbeeld creëert.
Niet alles hoeft om uiterste massa te draaien.
In ieder geval weer een erg overdreven en onnodige reactie Jesse, nog nietszeggend ook.
Je gooit met allerlei haat maar je hebt geen enkel argument gegeven wat jouw haat ondersteund, waardoor ik en anderen jouw standpunt beter zouden kunnen begrijpen.

.
)