Fitness Seller

Jeff seid ifbb pro winnaar?

Jeff Seid tweede geworden in zijn pro debut, volgens mij kwalificeert hij nog wel voor de Olympia.

verdiend denk ik, voorbeeld physique

wel knap en helemaal naturel

Contest shape? Z'n abs springen er niet echt uit, hij lijkt veel minder droog/hard als een paar weken terug. Een en ander is misschien al uit zijn systeem? :) Ik ben verder niet echt thuis in dat Men's physique.

Valt me nog mee dat hij 2e is geworden..

Vage wedstrijd, geen echte poses, alleen maar breed staan met je hand in je zij en heel hard prodent-lachen. En een zwembroek die zo lang is dat er iig niks meer over de bovenbenen te zeggen is...

Hij staat er ook echt awkward bij steeds, en dat wijf maar hysterisch rondrennen:roflol:

Hopelijk is de hype nu voorbij. Waren er zeker 3-4 met een betere fysiek als hem. Benen en kuiten zijn ook niet zo bijzonder. Weinig massa op de borst. Van opzij lijkt wel alsof hij niet eens traint. Vermoeiende gast.

precies een bende fags op dat podium... wtf?

Vage wedstrijd, geen echte poses, alleen maar breed staan met je hand in je zij en heel hard prodent-lachen. En een zwembroek die zo lang is dat er iig niks meer over de bovenbenen te zeggen is...

Ik vind zijn benen niet slecht (ook al zie je met die zwembroek helemaal niets :p )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen zijn idd niet slecht en goed lichaam heeft ie. Maar wat richardv al zei, er staan er echt 5 of miss wel meer waarvan ik zo zou zeggen dat ze er beter bij staan..

Die hele klasse is toch een aanfluiting ja leuk voor de dames om naar te kijken voor de rest is het toch 10x niks wat word er beoordeeld wie het mafste kan staan lachen met de hipste zwembroek ? Echt krankzinnig dat ze dit weer doen alles maar om die drempel naar BB te verlagen zodat er meer mensen mee gaan doen

ach het is voor veel van die gasten wel een goeie mogelijkheid om je te laten zien en om zo op wat covers te komen :)

niet iedereen wil eerst op internet met wat ouderwetse g4p bekendheid krijgen

Die hele klasse is toch een aanfluiting ja leuk voor de dames om naar te kijken voor de rest is het toch 10x niks wat word er beoordeeld wie het mafste kan staan lachen met de hipste zwembroek ? Echt krankzinnig dat ze dit weer doen alles maar om die drempel naar BB te verlagen zodat er meer mensen mee gaan doen

+ Dit idd, pfff ik kan er niet naar kijken...wat een clown ook die gast.

Terug
Naar boven