AndroidHealthClinic

Jeff seid ifbb pro winnaar?

in

e04zrm.jpg

205rts5.jpg

ultiem fysiek, alsof zijn doel is om een massa monster te worden

Je moet eens het filmpje bekijken van die Sparta shoot. Het verschil (vooral qua benen) tussen film en de uiteindelijke foto is enorm.

Heb het filmpje even opgezocht: http://www.youtube.com/watch?v=YHEGz_UAvcY

Verder vind ik hem een ongelooflijke debiel, en sommige van zijn foto's zijn meer geschikt voor een homo magazine dan voor een bb magazine. Maar enige kritiek zal wel weer worden afgedaan als jaloezie.

Laatst bewerkt:
Alhoewel die laatste pic wel erg vet is.
Mede omdat z'n kop er niet op staat.

Beter fysiek dan zyzz imo, gezien leeftijd en hoeveelheid AAS. (yes srs)

Je twijfelt niet aan de veins op zijn quads ? :P

Op die Spartan foto's ziet hij er inderdaad ineens een aantal kilo's zwaarder uit.
Ik zou wel eens met hem op het podium willen staan, ik als Nederlander en hij als Amerikaan.
Van te voren denkt iedereen de bekende Amerikaan wint, maar volgens mij vallen de verschillen reuze mee..

Haters gonna hate. Toch nice dat hij dat al op die leeftijd bereikt heeft.

Sinds wanneer is er aandacht voor de physique class in het bodybuilding gedeelte?

Naar wat voor vetpercentage zouden die mannen gaan in die klasse?

Ik vind het altijd zo dom dat in deze klasse het afgewezen word als je gespierder bent dan zij willen.
Bijna iedereen gedraagt zich als een jongetje met een sikspek (belangrijkste van hun hele fysiek).
En dan noemt iedereen zich "arstetic". Zijn zoveel bodybuilders die zoveel esthetischer zijn dan zij.
Goed, een grote hgh gut is niet mooi nee, maar waarom zou je niet je lichaam zo goed mogelijk maken (in de zin van massa, droogheid, kracht, verhoudingen enz.)?
Bovendien tellen benen niet eens mee. Met achterlijke verhoudingen tussen ub/lb als gevolg.
En kijk maar eens naar de "kracht" van deze jochies.
Hoewel het daar natuurlijk voor hem niet om gaat is het wel een goede indicatie.

Ik vind het altijd zo dom dat in deze klasse het afgewezen word als je gespierder bent dan zij willen.
Bijna iedereen gedraagt zich als een jongetje met een sikspek (belangrijkste van hun hele fysiek).
En dan noemt iedereen zich "arstetic". Zijn zoveel bodybuilders die zoveel esthetischer zijn dan zij.
Goed, een grote hgh gut is niet mooi nee, maar waarom zou je niet je lichaam zo goed mogelijk maken (in de zin van massa, droogheid, kracht, verhoudingen enz.)?
Bovendien tellen benen niet eens mee. Met achterlijke verhoudingen tussen ub/lb als gevolg.
En kijk maar eens naar de "kracht" van deze jochies.
Hoewel het daar natuurlijk voor hem niet om gaat is het wel een goede indicatie.

En daarom verschillen meningen dus, ik heb liever een lichaam zoals hem dan als een phil heath bij voorbeeld.
Phil heath is zeker impressive en alles, maar ik heb liever een lichaam waarmee ik nog alles kan doen. Dit in de zin van lange afstanden joggen, goede conditie op kunnen bouwen. Wat is het nut als je zo gespierd bent maar alleen maar een lichaam hebt om te showen?? Bovendien hoef ik mijn gezondheid niet op het spel hoef te zetten.

En daarom verschillen meningen dus, ik heb liever een lichaam zoals hem dan als een phil heath bij voorbeeld.
Phil heath is zeker impressive en alles, maar ik heb liever een lichaam waarmee ik nog alles kan doen. Dit in de zin van lange afstanden joggen, goede conditie op kunnen bouwen. Wat is het nut als je zo gespierd bent maar alleen maar een lichaam hebt om te showen?? Bovendien hoef ik mijn gezondheid niet op het spel hoef te zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=Qd-4qBhUSR4

@2:05

Ziet er best epic uit toch?

Allemaal op spinazie goed , at Hitler ook altijd...

Terug
Naar boven