XXL Nutrition

Jeff seid ifbb pro winnaar?

streef much

Hij heeft wel wat vette foto's vind ik maar die zijn wel geshopped/ met filters maar zelfs dan nog, op die leeftijd zo'n fysiek en al zo bekend zijn dat doet niemand hem hier na. Genetics heeft hij natuurlijk sowieso en hij zal vast gesnoept hebben maar als je hem naast een 18 jarige Arnold of Jay zet wordt ie zwaar gedwarfed.

En daarom verschillen meningen dus, ik heb liever een lichaam zoals hem dan als een phil heath bij voorbeeld.
Phil heath is zeker impressive en alles, maar ik heb liever een lichaam waarmee ik nog alles kan doen. Dit in de zin van lange afstanden joggen, goede conditie op kunnen bouwen. Wat is het nut als je zo gespierd bent maar alleen maar een lichaam hebt om te showen?? Bovendien hoef ik mijn gezondheid niet op het spel hoef te zetten.

Eens. Vroeger wilde ik ook alleen maar massaal zijn, maar veel massa = aan lomp. Geef mij maar een mooi gespierd atletisch fysiek. Dubbele slagen touwtje spingen ftw:D

8/10% naturel is nooit tegroot

Epic fysiek, komt wel een beetje cocky over in die vids enzo maar voor de rest krijgt ie ontzettend veel haat wat niet helemaal terecht is

Vond deze kerel een jaar terug nog best aardig en een goed fysiek hebben

tegenwoordig ist een irritant k*tkopje

Eens. Vroeger wilde ik ook alleen maar massaal zijn, maar veel massa = aan lomp. Geef mij maar een mooi gespierd atletisch fysiek. Dubbele slagen touwtje spingen ftw:D

Haha touwtje springen doe ik zelf niet maar schijnt wel super goed te zijn ook.
Verder heb je zeker gelijk ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zNsCOIt.jpg

Ik vind het altijd zo dom dat in deze klasse het afgewezen word als je gespierder bent dan zij willen.
Bijna iedereen gedraagt zich als een jongetje met een sikspek (belangrijkste van hun hele fysiek).
En dan noemt iedereen zich "arstetic". Zijn zoveel bodybuilders die zoveel esthetischer zijn dan zij.
Goed, een grote hgh gut is niet mooi nee, maar waarom zou je niet je lichaam zo goed mogelijk maken (in de zin van massa, droogheid, kracht, verhoudingen enz.)?
Bovendien tellen benen niet eens mee. Met achterlijke verhoudingen tussen ub/lb als gevolg.
En kijk maar eens naar de "kracht" van deze jochies.
Hoewel het daar natuurlijk voor hem niet om gaat is het wel een goede indicatie.

Laatste interview, hier lijkt ie me wel wat normaler en opener

http://www.youtube.com/watch?v=XjNsAIMcRQI

Zijn krachtstats zijn wel behoorlijk decent voor "net" 19 jarige:

Bench: 350lbs
Squat: 435lbs
Clean: 250lbs
Military: 255lbs
Deadlift: 515lbs
Forty: 4.52 seconds
Vertical: 35"

Z'n body measurements zijn ook niet mis:

Height: 72", 183cm
Weight: 190lbs, 86kg
Arms: 18"
Waist: 30"
Chest: 45"
Calves: 17"
Forearms: 15.5"

Vervelende is gewoon van het hele verhaal dat Jeff Seid letterlijk de justin bieber van de fitness/bodybuilding industrie is.
Het is een jonge jongen met veel succes wat deels naar het hoofd stijgt (logisch op die leeftijd) en een erg metero uitstraling...
Desondanks is hetgeen wat hij nu al bereikt heeft enorm.
Ben vooral benieuwd hoe hij zal zijn over 6 jaar als hij 25 is, ben echt benieuwd...

Gozer is wel echt vies sterk...
Hij doet dan wel arrogant op het einde, maar geeft wel aan dat hij gewoon aan het spelen is met Alon Gabbay...

http://www.youtube.com/watch?v=FTmGHtBdWi0

Laatst bewerkt:
Wel respect voor die leeftijd. Verder vind ik hem niet zo een speciaal lichaam hebben.
Gewoon droog en goeie verhoudingen

thx jeff

Terug
Naar boven