Fitness Seller

Jeff seid ifbb pro winnaar?

Vind dit wel mooi fysiek enzo maar zeker geen IFBB Pro als je het mij vraagt... ken gewone hobbyisten in mijn gym die er beter uit zien en nog nooit op een podium hebben gestaan...

lijkt me nou niet dat hij tussen de gasten als jay gaat staan, hij is eerder een ifbb pro men's physique deelnemer waar hij zeker enorm veel kans kan maken.
streef fysiek zeker

Vind dit wel mooi fysiek enzo maar zeker geen IFBB Pro als je het mij vraagt... ken gewone hobbyisten in mijn gym die er beter uit zien en nog nooit op een podium hebben gestaan...

Nee hoor.

Jeff is redelijk groot en nog eens erg droog en hard.

Dat kwam er fout uit..

Ja zoals op dat filmpje ik heb wss net zulke grote armen alleen lang niet zo droog/gedefinieerd natuurlijk... snap echt niet dat hij een pro card heeft...

Moet je je arm maar is meten als je nu ook zo droog zou zijn gaat er gouw een paar cm van af...

Hij Deadlift een beetje zoals stan efferding.

en hij heeft ook een knap snoetje (no homo), denk dat dit voor zo'n physique klasse ook meespeelt.

Jullie zijn echt dom als je denkt dat ie naast bb-ers gaat staan :roflol:

Technisch gezien gaat hij wel naast bodybuilders staan. Alleen niet in de open klasse natuurlijk.

het is idd een ettertje, maar met goede genetics. Ik zou allesinds direct willen ruilen met mijn fysiek :D

mr.physique 2013 ofzo bij olympia weekend

En dat is 19 jaar pff..
Zal dit de Ronaldo van de BBers worden?:p

Terug
Naar boven