MuscleMeat

Jeff Seid Puffy Nipples

met voorheen doelde ik op een jaartje terug zoiets. Toen was hij kleiner en zeker natty attainable.

Blijf dromen man. Die gast traint net een jaar of 2, is aan z'n smoel te zien ook pas net uit de luiers en jij denkt dat zo'n type ff in 2 jaar natty een fysiek opbouwt waar de meeste homo's van deze tijd van dromen? Zou me niet verbazen als er gewoon GH, high dose Ace en dergelijken in gaan year round.

Blijft een mooie jongen.

gewoon natty

tren tren tren tren tren tren man

Is zeker een trend.
WooT 12000Post............

Ik kan STOPPEN.

Laatst bewerkt:
Eat clen, tren hard!

Pffffff

Blijft een mooie jongen.

Snap de haat niet zo. Die gast is extreem succesvol als fitness model en verdient meer geld dan de meeste bodybuilders en hij heeft gewoon een mooi lichaam alleen komt hij wat autistisch over. Verder traint hij als best lang. Vanaf zijn 12e geloof ik. Dat hij niet natty is, is duidelijk

Lol wat een haat weer

Haha gelijk vooroordelen over uber doseringen om jezelf een goed gevoel te geven

Goed topic weer +1

Blijf dromen man. Die gast traint net een jaar of 2, is aan z'n smoel te zien ook pas net uit de luiers en jij denkt dat zo'n type ff in 2 jaar natty een fysiek opbouwt waar de meeste homo's van deze tijd van dromen? Zou me niet verbazen als er gewoon GH, high dose Ace en dergelijken in gaan year round.

Lijkt mij ook. Die nemen echt niet alleen een 6 weken winny only ofzo.

Terug
Naar boven