Fitness Seller

Jeff Seid Puffy Nipples

zoveel afgunst hier.. leuk om te zien :D k*t wereld

Hij is half natty.

Hij juiced en is gewoon constant bezig me eten/trainen. Zijn fysiek, als in de massa, is niet zo moeilijk te halen.

Zijn droogheid is al moeilijker, goed dieet en vochtafdrijvers. Waarschijnlijke year round natuurlijke vochtafdrijvers (liters water per dag, broccoli, selder, jeneverbessen, ...) en voor shoots/evenementen sterkere vochtafdrijvers.

Voor de rest is het echt puur de vormen... brede schouders, grote borst en goeie abs. Zoveel speciaal is er niet aan hem maar de meeste hier kunnen zichzelf niet eens zover krijgen om eens echt diep te dieeten tot dergelijk vet% (natuurlijk makkelijker voor de ene dan voor de andere), dus ik snap de afgunst wel ergens... Kan zichzelf ook verkopen bij 12-16-jarigen en wordt beroemd door al de rest hun afgunst :D

le cookies are ready

Z9cRhAv.jpg

Ik denk dat we de mening van onze eigen ''TrueNaturalBodybuilder" moeten afwachten? Of Killy weet ook wel raad ergens daar in Syrië ^_^

Party like a cockstar

Even een vraag tussendoor, wil absoluut niet jullie in de zeik nemen of wat dan ook maar;
zo groot is die Jeff Seid toch niet dat je hem verdenkt van AS gebruik? LOS van zijn fotoshoots, ziet hij er in filmpjes erg klein en knal droog uit. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor een natuurlijke bodybuilder?

Geef me eens een aantal tegen argumenten… Ben erg benieuwd...

Even een vraag tussendoor, wil absoluut niet jullie in de zeik nemen of wat dan ook maar;
zo groot is die Jeff Seid toch niet dat je hem verdenkt van AS gebruik? LOS van zijn fotoshoots, ziet hij er in filmpjes erg klein en knal droog uit. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor een natuurlijke bodybuilder?

Nee niet haalbaar, die massa icm zo'n laag vp year round is gewoon niet mogelijk als natty.

Staat hier al een keer of wat. Het gaat ook niet om z'n size per se, wel om het feit dat ie dit behaalt heeft in 2 jaar, traint als een sissy. Tevens staat ie year round rond de 5 % en blijft ie groeien,succes dat te doen zonder GH/AAS. 't Maakt ook niks uit dat ie geen natty is, ik ken ze met heel wat beroerdere fysieken die gebruiken.

Euh, die kerel is groter dan je denkt. En nee, dit is voor 90% van de mensen niet haalbaar op een natuurlijke wijze.
De enige reden dat zo'n gasten blijven volhouden dat ze natty zijn is voor hun sponsors.
Voor de rest heb ik wel respect voor wat hij bereikt heeft, ook al heeft hij hiervoor ASS moeten nemen.
Trouwens, welke tegenargumenten verwacht je dan. Kijk eens om je heen. Als dit natty haalbaar was, zat heel de sportschool vol met van die gasten.

Terug
Naar boven