- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Homo. Serieus, als je iets zo zegt over een gast ben je gewoon een nicht.

Haha gelijk vooroordelen over uber doseringen om jezelf een goed gevoel te geven

Wil je beweren dat dit mogelijk is met een simpel winny only kuurtje dan?
Zou mij ook niks verbazen als ze year round on zijn.
gekeken tot 13 seconden.. tjonge tjonge tjonge wat een fag, als ik mensen door het beeldscherm kon trekken had ik hem een pets gegeven jonge!
Geef me eens een aantal tegen argumenten… Ben erg benieuwd...
Even een vraag tussendoor, wil absoluut niet jullie in de zeik nemen of wat dan ook maar;
zo groot is die Jeff Seid toch niet dat je hem verdenkt van AS gebruik? LOS van zijn fotoshoots, ziet hij er in filmpjes erg klein en knal droog uit. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor een natuurlijke bodybuilder?
Even een vraag tussendoor, wil absoluut niet jullie in de zeik nemen of wat dan ook maar;
zo groot is die Jeff Seid toch niet dat je hem verdenkt van AS gebruik? LOS van zijn fotoshoots, ziet hij er in filmpjes erg klein en knal droog uit. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor een natuurlijke bodybuilder?
Probably true