Fitness Seller

Jeff Seid Puffy Nipples

Staat hier al een keer of wat. Het gaat ook niet om z'n size per se, wel om het feit dat ie dit behaalt heeft in 2 jaar, traint als een sissy. Tevens staat ie year round rond de 5 % en blijft ie groeien,succes dat te doen zonder GH/AAS. 't Maakt ook niks uit dat ie geen natty is, ik ken ze met heel wat beroerdere fysieken die gebruiken.

Hij traint al 7 jaar...

Naturel ammehoela, toevallig zitten hier ook naturels met krachtstats en lichamen waar je u tegen zegt. Net als dat hele gay groepje van hem, allemaal naturel en zie niemand in het echt die er zo uitziet en al zeker niet naturel.

Hij is 18. Ik weet niet hoe serieus jij denkt dat iemand traint op z'n 11e?

Hij is 19 of 20 denk ik. Als hij echt al 7 jaar traint kan het wel naturel zijn denk ik.
(Maar daarom heb ik hem nog niet graag :p)

Op zijn 14e zag hij er zo uit, toch wel ver bovengemiddeld voor zijn leeftijd, hoor.
E84kpq4.jpg

teen-transformation-jeff-seid_asm.jpg

Hier was hij 13. Dus 14 op die foto... nee. (nice nose job btw)

Kerel is nooit natural, behoorlijk publicly known dat ze al in high school in de US snoepen voor sporten zoals football.

Ik vraag me af hoe zo'n cycle er zou uitzien..
Zouden die mannen serieus year round op Tren leven?

Iemand die hier een ( degelijk, serieus, eerlijk en no troll ) antwoord op heeft?

Laatst bewerkt:
nou zijn nipples zijn nooit veranderd

In Amerika word tren year round vaker toegepast inderdaad

Awesome pics. Great nipple size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on Jeff Seids continued nipple progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight Jeff Seids nipples can get. Thanks for the motivation.

Iemand die hier een ( degelijk, serieus, eerlijk en no troll ) antwoord op heeft?

Gebeurd wel veel. Als ik soms op GH15 lees wat mensen gebruiken ( mss wel met een korreltje zout nemen ) is dat best ziek. Soms niet eens veel maar 1e kuren daar bestaan gerust ui 500 test, 500 tren en 800 bold bijvoorbeeld. Blasten/cruisen ook al vanaf jonge leeftijd ( denk aan 18 ).

Ik weet via via dat kerels op een highschool ( dan ben je 16/18 geloof ik ) ook vol aan de roids zitten als ze goed in football zijn voor die scholarships.

Gebeurd wel veel. Als ik soms op GH15 lees wat mensen gebruiken ( mss wel met een korreltje zout nemen ) is dat best ziek. Soms niet eens veel maar 1e kuren daar bestaan gerust ui 500 test, 500 tren en 800 bold bijvoorbeeld. Blasten/cruisen ook al vanaf jonge leeftijd ( denk aan 18 ).

Ik weet via via dat kerels op een highschool ( dan ben je 16/18 geloof ik ) ook vol aan de roids zitten als ze goed in football zijn voor die scholarships.

Op gh15 liegen ze er echt niet om hoor. Ook niet vergeten dat er veel underdosed shit gebruikt word.
Gh15 is ook echt een bepaalde "groep". Als je je op zon forum aansluit ga je doseringen automatisch overnemen. Net zoals dat hier op dbb is. Er zijn hier maar enkelen die met hoge doseringen kuren en die maken zelfs geen log aan door het taboe hier. Genoeg grote jongens en top amateurs in nl maar daar ga je geen kuurlogje van vinden :)

nou dat zal wel meevallen tren aftoe want heel jaar heeft na tijd geen zin meer hij is model dus moet er goed uit zien dus zal wel year round test dan aftoe compound er bij tren primo winny zit ook vooral clen bij dnp eca hcg en mischien ook al wel wat gh

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

nou zijn nipples zijn nooit veranderd
als of iedereen gyno krijgt ik heb aantal kuurtjes gedaan zijn nog precies het zelfde als er voor alleen in de kuur zijn ze stijf

Vreemd hoe die mannen niet vol puisten/haar .. weet ik veel wat staan.. Volgde onlangs iemand in onze gym hier die 6 maanden op 500 sust, 300 tren ace, 300 mast prop, 100 T3 en 100 clen zat. Die zag je groeien, dag per dag.. Je zou hem nu eens moeten zien..

Wel mirin als die op't einde van z'n kuur..

Vreemd hoe die mannen niet vol puisten/haar .. weet ik veel wat staan.. Volgde onlangs iemand in onze gym hier die 6 maanden op 500 sust, 300 tren ace, 300 mast prop, 100 T3 en 100 clen zat. Die zag je groeien, dag per dag.. Je zou hem nu eens moeten zien..

roa houd mij ook helemaal clean eerst kuur zat ik helemaal onder

Haar waxen ze allemaal weg he. Acne heb ik ook geel last van.

geloof je het zelf eerste kuur op test 500 tren 500 bold 800

...........

Terug
Naar boven