- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
+1 would top, no homo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat hier al een keer of wat. Het gaat ook niet om z'n size per se, wel om het feit dat ie dit behaalt heeft in 2 jaar, traint als een sissy. Tevens staat ie year round rond de 5 % en blijft ie groeien,succes dat te doen zonder GH/AAS. 't Maakt ook niks uit dat ie geen natty is, ik ken ze met heel wat beroerdere fysieken die gebruiken.
Hij is 18. Ik weet niet hoe serieus jij denkt dat iemand traint op z'n 11e?
)ik vraag me af hoe zo'n cycle er zou uitzien..
Zouden die mannen serieus year round op tren leven?
Biobeast :$Naturel ammehoela, toevallig zitten hier ook naturels met krachtstats en lichamen waar je u tegen zegt.
Ik vraag me af hoe zo'n cycle er zou uitzien..
Zouden die mannen serieus year round op Tren leven?
Iemand die hier een ( degelijk, serieus, eerlijk en no troll ) antwoord op heeft?
Gebeurd wel veel. Als ik soms op GH15 lees wat mensen gebruiken ( mss wel met een korreltje zout nemen ) is dat best ziek. Soms niet eens veel maar 1e kuren daar bestaan gerust ui 500 test, 500 tren en 800 bold bijvoorbeeld. Blasten/cruisen ook al vanaf jonge leeftijd ( denk aan 18 ).
Ik weet via via dat kerels op een highschool ( dan ben je 16/18 geloof ik ) ook vol aan de roids zitten als ze goed in football zijn voor die scholarships.

nou dat zal wel meevallen tren aftoe want heel jaar heeft na tijd geen zin meer hij is model dus moet er goed uit zien dus zal wel year round test dan aftoe compound er bij tren primo winny zit ook vooral clen bij dnp eca hcg en mischien ook al wel wat ghIk vraag me af hoe zo'n cycle er zou uitzien..
Zouden die mannen serieus year round op Tren leven?
Iemand die hier een ( degelijk, serieus, eerlijk en no troll ) antwoord op heeft?
als of iedereen gyno krijgt ik heb aantal kuurtjes gedaan zijn nog precies het zelfde als er voor alleen in de kuur zijn ze stijf
roa houd mij ook helemaal clean eerst kuur zat ik helemaal onderVreemd hoe die mannen niet vol puisten/haar .. weet ik veel wat staan.. Volgde onlangs iemand in onze gym hier die 6 maanden op 500 sust, 300 tren ace, 300 mast prop, 100 T3 en 100 clen zat. Die zag je groeien, dag per dag.. Je zou hem nu eens moeten zien..
Wel mirin als die op't einde van z'n kuur..
Vreemd hoe die mannen niet vol puisten/haar .. weet ik veel wat staan.. Volgde onlangs iemand in onze gym hier die 6 maanden op 500 sust, 300 tren ace, 300 mast prop, 100 T3 en 100 clen zat. Die zag je groeien, dag per dag.. Je zou hem nu eens moeten zien..
Wel mirin als die op't einde van z'n kuur..
Gebeurd wel veel. Als ik soms op GH15 lees wat mensen gebruiken ( mss wel met een korreltje zout nemen ) is dat best ziek. Soms niet eens veel maar 1e kuren daar bestaan gerust ui 500 test, 500 tren en 800 bold bijvoorbeeld. Blasten/cruisen ook al vanaf jonge leeftijd ( denk aan 18 ).
Ik weet via via dat kerels op een highschool ( dan ben je 16/18 geloof ik ) ook vol aan de roids zitten als ze goed in football zijn voor die scholarships.
geloof je het zelf eerste kuur op test 500 tren 500 bold 800
...........