XXL Nutrition

Jeffrey Latour

ik zeg waar blijven die fotos haha

hij durft en mag niet, ha ha ha ha,
geintje reus ge je ook naar de jbc

was maar een geintje jongen je weet toch gister zat ik er door heen en heb ik bijna geen woord gezegd , maar vandaag weer toppie , het is gek maar bij de lage dagen ben ik fitter en ja ik ga ook naar de jbc kijken dus zie je daar

• Topic Starter Topic Starter
was maar een geintje jongen je weet toch gister zat ik er door heen en heb ik bijna geen woord gezegd , maar vandaag weer toppie , het is gek maar bij de lage dagen ben ik fitter en ja ik ga ook naar de jbc kijken dus zie je daar

Weet ik toch dat het een geintje was ik er toch ook een:D achter geplaatst;)

Ik zal eerlijk zijn dat ik eigenlijk geen verschil merk tussen de kh schommelingen:rolleyes:

Zie je daar in ieder geval, wordt een mooie wedstrijd.
Er doet een jongen van onze sportschool mee tot 90.

Zondag weer wegen en meten en vervolgens schouders/armen.

Vanavond benen getraind en wat had ik het snot voor de ogen zeg, letterlijk en figuurlijk. Wat een herhalingen en wat een brandende poten maar als de baas grijnst dan weet ik dat we gaan knallen 5 april;)

Zondag weer wegen en meten en vervolgens schouders/armen.

Vanavond benen getraind en wat had ik het snot voor de ogen zeg, letterlijk en figuurlijk. Wat een herhalingen en wat een brandende poten maar als de baas grijnst dan weet ik dat we gaan knallen 5 april;)

Lekker hardcore Jeffrey:cool:...weet zeker dat de resultaten je morgen niet tegen zullen vallen. Heb je nog iets aangepast aan je voeding de laatste dagen ?.

Lekker hardcore Jeffrey:cool:...weet zeker dat de resultaten je morgen niet tegen zullen vallen. Heb je nog iets aangepast aan je voeding de laatste dagen ?.

Nee niets omdat we toch telkens blijven zakken in het vetpercentage dus daar was geen aanleiding toe.
Gelukkig maar :D

Vanochtend gewogen en gemeten. 137kg by 3,5% Nu doorrippen en het laatste vocht eruit gooien...........

Ben echt benieuwd om je te zien op de atlas, reus

Pff 137kg bij 3,5%. Vind het maar matig hoor ;)

Zou je ook wat foto's willen posten van net voor je wedstrijd, want ik vind dat vaak beter ogen dan op het podium :D

We zijn maandag begonnen met overtollig vocht te lozen, wat een verandering brengt dat te weeg zeg, ha ha.

We zijn maandag begonnen met overtollig vocht te lozen, wat een verandering brengt dat te weeg zeg, ha ha.

He big guy,

Morgen einde van de middag of begin van de avond zijn we er weer.
Staat borst en triceps op de planning.
Gelukkig geen benen:o
Als je er ook bent kan je mijn posing ook ff checken.
See u..

Terug
Naar boven