- Waardering
- 158
Oh dan ga ik dat ook eens proberen

Je weet maar nooit he?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bent lekker bezig, kerel. Ik ben enorm benieuwd hoe je erbij staat straks.
Misschien een optie om je huidge stats en de data van je wedstrijden in je sig te zetten, zodat we meteen kunnen zien hoe je vorderingen zijn t.o.v. je doelen.
Al kan ik me ook voorstellen, dat dat de druk wat teveel opvoert misschien.![]()
Ik ben erg blij. Ben net terug van hamstring-triceps training maar hebben van te voren de wekelijkse meet en weging gedaan. 1 kg afgevallen dus totaal nu op 141kg en 1,3% eraf en zit nu dus nog maar op 5,5%
Godsamme wat was ik zo blij als een kind zeg, ha ha en u nog steeds!
...repect voor het feit dat je met dat lichaamsgewicht nu al op 5,5 % zit, blijven doorbijten jeffrey !.Geweldig kerel...repect voor het feit dat je dat lichaamsgewicht nu al op 5,5 % zit, blijven doorbijten jeffrey !.
Dank je Robbert. Het doorbijten is geen probleem. Wordt alleen maar gretiger nu het steeds dichterbij komt!
141kg dat is een flink gewicht zeg.. hoe zit je met vocht? is je kop weer wat kleiner onderhand?![]()
Met vochtafdrijven de laatste dagen kan je zomaar 5-7% gewicht verliezen. Maar dat maakt allemaal niet zoveel uit, het gaat er nu niet om hoe zwaar je op het podium komt maar dat je hard en droog staat. Probeer niet zo zwaar mogelijk te komen die waarschuwing geef ik je mee. Hard en droog zijn heeft prioriteit . Je hebt iig in een jaar een zeer aanzienlijke massawinst geboekt en dat is top. Nu dat niet verpesten door te zwaar te willen komen en daardoor te glad staan.
Ik heb vanaf het begin gedacht dat je zo rond de 127kg op de wedstrijd staat ik denk dat ik er dan zeker geen 2 kg naast zit.
succes!

Dank je wel Rene. Ik heb nu gewoon een lekker smal bekkie en zal 5 april een ingeteerde b**kes hebben
Gewicht zal idd zoals je aangaf rond dat gewicht zitten, dit hadden we zelf ook van te voren ongeveer verwacht. Maar het gewicht boeit ons verder nu niet meer. We gaan idd voor hardheid dus daar wijken we ook niet vanaf.
Het ziet er allemaal goed uit ook het vocht. Strepen op schouders, triceps en quadriceps.
Super veel succes Reus met je voorbereiding .......Gaat zeker helemaal goed !
zie je swnel weer bij Mike![]()

He schatje, toevallig was je er vanavond bij Mike maar zoals je zag had ik het zwaar tijdens de benentraining en krijg geen rust tussendoor van hem
Dus was helemaal gesloopt en op het moment dat ik bijna klaar was gingen jullie net weg
Dus dat was jammer. Ik spreek je/jullie snel![]()

He geen tijd voor gelul met de ladies, doortrainen kreng
Ik doe het praten wel voor jouw met de dames.

Ik mag ook helemaal niks meer zeg.......................![]()

daar zijn sponsors voor.. ik zal dat wel voor je doen. pass me het telefoonnummer maar even![]()