XXL Nutrition

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend gewogen en gemeten. Vocht verdwijnt als sneeuw voor de zon. 133kg en onder de 3%. Klein beetje op de rug nog maar dat is een formaliteit. Dat zal na volgende week weg zijn. And then it's rock & roll time;)

Ben benieuwd naar je shape Reus, tot op de hercules!

Zo , weer ff uurtje gefietst, ha ha

Zo , weer ff uurtje gefietst, ha ha

p*ssy.... ik anderhalf uur:D
Vanavond weer. Ik heb de nieuwe seizoen van Jack Bauer en kijk elke keer 2 afleveringen (ongeveer 1,5uur). Vanavond weer 2 afleveringen kijken.
See u tomorrow big guy

Vanochtend gewogen en gemeten. Vocht verdwijnt als sneeuw voor de zon. 133kg en onder de 3%. Klein beetje op de rug nog maar dat is een formaliteit. Dat zal na volgende week weg zijn. And then it's rock & roll time;)

Als je dit kunt vasthouden met 133 kg en nog een beetje vocht weet te verliezen:eek:....helemaal top Jeffrey:cool:.

p*ssy.... ik anderhalf uur:D
Vanavond weer. Ik heb de nieuwe seizoen van Jack Bauer en kijk elke keer 2 afleveringen (ongeveer 1,5uur). Vanavond weer 2 afleveringen kijken.
See u tomorrow big guy

Ik kijk altijd naar de Bob de Bouwer (die afleveringen zijn korter):D

Als je dit kunt vasthouden met 133 kg en nog een beetje vocht weet te verliezen:eek:....helemaal top Jeffrey:cool:.

Ja idd Robbert. Stel uitgaande van 128kg (wat ik persoonlijk niet geloof) dan 128-113+15kg netto. Dat is mijn progressie in één jaar. Tja dus kan wel zeggen dat ik hier enorm blij mee ben.

Hoe vergaan de laatste loodjes Jeffrey ?....ff vol houden He !:cool:.

Hoe vergaan de laatste loodjes Jeffrey ?....ff vol houden He !:cool:.

Gaat goed, heel goed eigenlijk. Gisteren dik 2 kilo aardappelen gegeten voor het eerst sinds weken op 50-75gr kh te hebben gezeten. Even kijken hoe ik zou reageren:DBijna 2 kilo aangekomen gisteravond:eek:

Correct me if I'm wrong, maar ga je zo niet veel vocht vasthouden als je nu al gaat laden?

Correct me if I'm wrong, maar ga je zo niet veel vocht vasthouden als je nu al gaat laden?

Kga niet nu al laden, was ff om een knal te geven en te kijken hoe ik erop reageer qua vocht;)
Coach was zeer tevreden, dus zal wel goed zijn:D

Is geen stomme vraag van je hoor;)

Is latour een artiestennaam ?

respect voor jou dude!

133kg onder 3%

:D

Veel succes met de laatste loodjes ben echt benieuwd naar je shape zie je (hopelijk) zondag wel

Hey Jeffrey... ik wil geen plofkop zien he zondag ;)

Terug
Naar boven