Fitness Seller

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
@Xto&Ironmike: Nee jongens ik hou alles secret, ha ha. Maandag zullen er genoeg foto's de rond gaan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Thanks mannen.

heel veel succes zondag.....xxl nutrition go for it!!
groetjes Mascha

Hey Reus,
heel veel suc6 zondag, kan niet anders of je komt sowieso met een prijs terug, de vraag is alleen welke.
komt goed!
ben benieuwd naar de foto's

heel veel succes zondag.....xxl nutrition go for it!!
groetjes Mascha

Dank je wel Masha. Ben je ook aanwezig? Kga morgen ochtend al met de club rixhting Middelburg. Lekker hotelletje en relaxen geblazen.
Dus dit is mijn laatste post de eerst volgende zal na de Hercules zijn;)

Iedereen bedankt voor de complimenten en ik ga knallen zondag!

Groetjes......

Goedemorgen Jeffrey,

Succes vandaag en Knallen maar, ben benieuwd naar je fysiek.

:thumb:

weet iemand al iets over de uitslagen vd hercules???ben benieuwd hoe het REUS is vergaan, of beter gezegd, welke prijs hij meeneemt vanavond

Met dan aan Axestream van BR forum:

+100kg:
2 - Dopa
3 - Henry
6 - Jeffrey Latour (REUS)

thx, ben ff gaan checke op br.
jeff 6e?????????? of was dat zijn slipnr.?

Al nieuws verder? :x

Jep klopt,ik was daarjuist op de wedstrijd en in de +100 was ene jeffrey 6de

ik heb m gezien. na de hele hype die om hem heen hing met gewicht enz enz, 150kg in offseason, vond ik het erg tegenvallen,
wat was er fout gegaan???

ik heb m gezien. na de hele hype die om hem heen hing met gewicht enz enz, 150kg in offseason, vond ik het erg tegenvallen,
wat was er fout gegaan???

Ach dat hou je toch met bb, je doet het hele jaar je best maar als je iets vocht vast houd of weet ik veel verlies je toch. Het blijft een verkiezing.

Ach dat hou je toch met bb, je doet het hele jaar je best maar als je iets vocht vast houd of weet ik veel verlies je toch. Het blijft een verkiezing.

Ja mensen, ik zal het verhaal kort uitleggen.

Gisteren met de weging 125kg hard. Dwarsstrepen op de benen, triceps etc.
Een aantal top begeleiders (Rinus, Sibil & John) aren onder de indruk. Ik kreeg zelfs te horen dat deze progresiie in 1 jaar heel bijzonder was. 14kg zwaarder en hard staan. 45 minuten voor het opgaan voelde ik het wegglippen, ik ging vocht vast houden onderhuids en weg was alles. Achter met hen besproken omtrent het vocht. Te weinig gegeten (bang om glad te slaan) dus had gewoon door moeten eten:mad:

Dus ja het massa verschil komt dan niet meer over omdat de hardheid weg is en dan loop je achter de feiten aan. Frustrerend maar is niet anders.
Op basis van o.a. mijn progressie heb ik een wildcard mogen ontvangen en die grijp ik natuurlijk met beide handen aan om op het NK te staan.
Andere aanpak nu en niet meer bang zijn om te eten.

Vanochtend wakker geworden na wat junk troep te hebben gegeten gisteren en overal aders op de benen. Zo zie je maar weer:o

Rene en aanhang bedankt dat jullie er waren. Vond het zeer tof en bedankt voor de complimenten.

Jammer Reus, volgende keer beter man! Je weet nu in ieder geval wat je volgende keer moet doen om er wel hard en vol bij te staan.

Hey Reus jammer maar op de NK kan je het overdoen.
Al met al een goede progressie geboekt afgelopen jaar.

Terug
Naar boven