- Waardering
- 158
1,95m
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik de komende jaren nog flink werk te doen!Dat is maar een fractie langer dan ik ben... ik moet dus 125kg+ zijn om er een beetje zoals jou uit te zienDan heb ik de komende jaren nog flink werk te doen!
Gewoon door rammelen
ik ben eigenlijk best benieuwd naar je krachstats
en jezus man hoe krijg je 10k kcal weghad je altijd al een sterke eetlust of heb je hier naar opgebouwd?
ik ben eigenlijk best benieuwd naar je krachstats
en jezus man hoe krijg je 10k kcal weghad je altijd al een sterke eetlust of heb je hier naar opgebouwd?
Elke dag niceGeen geheimen hoor. Het zit hem in het hele cardio gebeuren. Ik doe het nu weer maar dan om hard te komen de vorige keer dus in 2005 puur om een speklaag kwijt te raken. Elke dag 2 uur fietsen (verdeeld over 2 keer)
Hoog zitten in je glutamine en aminozuren (EAS Essential Amino Stack) is echt een dikke aanrader voor max spierbehoud![]()

Mijn krachtstats? Ik zie je morgen avond als het goed is. Je komt met Ibo mee naar Apeldoorn toch?

Zie Jeff maar als een grote Hummer. Als je een beetje op zijn staart trapt dan rijdt ie 1 op 2.
Hetzelfde geldt hier ook voor Jeffrey. Een grote lichaam heeft nu eenmaal ook meer brandstof nodig om vooruit te komen.
Als ik rond de 7000kcal per dag zit, dan zit ik ook echt vol.
Dan ben ik blij als ik een keer een low carbs dag heb.

nooit van a.s. gehoord?heel veel succes...ff vraagje hoe heb je dat geflikt 17kg meer in een jaar??
Mijn krachtstats? Ik zie je morgen avond als het goed is. Je komt met Ibo mee naar Apeldoorn toch?

Zie Jeff maar als een grote Hummer. Als je een beetje op zijn staart trapt dan rijdt ie 1 op 2.
Hetzelfde geldt hier ook voor Jeffrey. Een grote lichaam heeft nu eenmaal ook meer brandstof nodig om vooruit te komen.
Als ik rond de 7000kcal per dag zit, dan zit ik ook echt vol.
Dan ben ik blij als ik een keer een low carbs dag heb.

Elke dag nice
Lukt dat een beetje met trainen? Met welke hartslag rij je dan?
ik ben der morgenavond niet bij
en ben ook wel benieuwd naar je kracht statts!
weet wel dat het daar niet om gaat bij BB
maar toch!
iemand van 130kg+ moet wel wat kunnen wegzetten!

jef hoe ziet je dieet er nu uit?
Maaltijden producten en hoeveelheden..

HA HA, maar ik weet het ook niet precies. En eerlijk? Gewichten boeien me helemaal niets. Ik wou dat ik kon bankdrukken met 60kg en een dikke borst kreeg![]()
geheJa maar wat maakt het uit? Ik kick totaal niet op zware gewichten. Ik ken jongens die het wel doen maar een slechte uitvoering hebben. Tja het is waar je voor kiest.
Bankdrukken 5 keer 180kg en squat (dus helemaal naar beneden) 5 keer 220kg. Beter?