MuscleMeat

Jeffrey Latour

• Topic Starter Topic Starter
ik ben eigenlijk best benieuwd naar je krachstats :D
en jezus man hoe krijg je 10k kcal weg ??? had je altijd al een sterke eetlust of heb je hier naar opgebouwd?

en jezus man hoe krijg je 10k kcal weg ??? had je altijd al een sterke eetlust of heb je hier naar opgebouwd?

Mijn krachtstats? Ik zie je morgen avond als het goed is. Je komt met Ibo mee naar Apeldoorn toch?

Zie Jeff maar als een grote Hummer. Als je een beetje op zijn staart trapt dan rijdt ie 1 op 2.
Hetzelfde geldt hier ook voor Jeffrey. Een grote lichaam heeft nu eenmaal ook meer brandstof nodig om vooruit te komen.
Als ik rond de 7000kcal per dag zit, dan zit ik ook echt vol.
Dan ben ik blij als ik een keer een low carbs dag heb.

Geen geheimen hoor. Het zit hem in het hele cardio gebeuren. Ik doe het nu weer maar dan om hard te komen de vorige keer dus in 2005 puur om een speklaag kwijt te raken. Elke dag 2 uur fietsen (verdeeld over 2 keer)
Hoog zitten in je glutamine en aminozuren (EAS Essential Amino Stack) is echt een dikke aanrader voor max spierbehoud;)
Elke dag nice :D
Lukt dat een beetje met trainen? Met welke hartslag rij je dan?

Mijn krachtstats? Ik zie je morgen avond als het goed is. Je komt met Ibo mee naar Apeldoorn toch?

yes sir! ;)

Zie Jeff maar als een grote Hummer. Als je een beetje op zijn staart trapt dan rijdt ie 1 op 2.
Hetzelfde geldt hier ook voor Jeffrey. Een grote lichaam heeft nu eenmaal ook meer brandstof nodig om vooruit te komen.

hehe dus ik ben zuiniger voor het milieu :D

Ik ga dit volgen man.. De reus van ik wed dat ik het kan :D

ik ben der morgenavond niet bij :p
en ben ook wel benieuwd naar je kracht statts!
weet wel dat het daar niet om gaat bij BB
maar toch!
iemand van 130kg+ moet wel wat kunnen wegzetten!

Ik wou dat ik ook een Hummer bezat:p

jef hoe ziet je dieet er nu uit?

Maaltijden producten en hoeveelheden..

ik ben der morgenavond niet bij :p
en ben ook wel benieuwd naar je kracht statts!
weet wel dat het daar niet om gaat bij BB
maar toch!
iemand van 130kg+ moet wel wat kunnen wegzetten!

HA HA, maar ik weet het ook niet precies. En eerlijk? Gewichten boeien me helemaal niets. Ik wou dat ik kon bankdrukken met 60kg en een dikke borst kreeg:D

Zo vanochtend weer een zere kont opgelopen door een uurtje fietsen op nuchtere maag.
Vanavond wegen en meten, altijd weer afwachten;)

hmmz nog niet echt een bevredigend antwoord:( gehe

Ja maar wat maakt het uit? Ik kick totaal niet op zware gewichten. Ik ken jongens die het wel doen maar een slechte uitvoering hebben. Tja het is waar je voor kiest.
Bankdrukken 5 keer 180kg en squat (dus helemaal naar beneden) 5 keer 220kg. Beter?

Ja maar wat maakt het uit? Ik kick totaal niet op zware gewichten. Ik ken jongens die het wel doen maar een slechte uitvoering hebben. Tja het is waar je voor kiest.
Bankdrukken 5 keer 180kg en squat (dus helemaal naar beneden) 5 keer 220kg. Beter?

ja beter!dikke statts man!

Terug
Naar boven